MojAndroid

Kritické obdobie vyvolané svetovou pandémiou nového koronavírusu núti firmy aj celú spoločnosť hľadať nové spôsoby ako pristupovať k veciam, ktoré doteraz boli považované za úplne obyčajnú súčasť každodenného života. V týchto náročných časoch sa aj návšteva obchodu alebo pobočky bánk pomaly stáva dobrodružnou výpravou, ktorú si musíme dôkladne naplánovať. 

Mimoriadne opatrenia pre pomoc klientom a zamestnancom

Rozsiahle prípravy prebiehajú aj na druhej strane pomyselnej barikády. Banky zavádzajú mimoriadne opatrenia, aby dokázali vyhovieť čo najväčšiemu počtu klientov, no súčasne musia dbať na ochranu zdravia. K viacerým opatreniam pristúpila aj Tatra banka, aby pomohla svojim klientom i zamestnancom. 

Ako prvé skrátila otváracie hodiny svojich pobočiek. Klientom, ktorí sa potrebujú do pobočky vydať osobne, sú prístupné 4 hodiny denne počas pracovných dní. Treba myslieť aj na to, že ochrana tváre rúškami nie je najnovším módnym výstrelkom, ale nutnosťou pre bezpečné zvládnutie týchto náročných dní. 

Tatra banka Aupark

Do banky sa však netreba vybrať s každou drobnosťou. V prípade Tatra banky, ktorá patrí k lídrom medzi digitálnymi bankami, to ani nie je potrebné. Takmer všetky potrebné úkony zvládnete cez počítač či mobilnú aplikáciu. Tatra banka si totiž už pred rokmi uvedomila, že byť digitálny je dôležité, a tak je dnes plne pripravená. Medzitým za svoje inovácie vyhrala aj niekoľko ocenení, na čele s čerstvým titulom Smart Banka roka 2019. 

Samozrejme, že osobne sa môžete spýtať na čokoľvek alebo sa poradiť. Tatra banka však priniesla aj na toto riešenie. ChatBot Adam, ktorý funguje na báze machine learningu, dokáže klientom poradiť pri všeobecných požiadavkach. Ak potrebujete viac informácií, pre klientov je k dispozícií aj zákaznícke centrum DIALOG Live, dostupné nonstop na bezplatnom čísle *1100. Tu vám zástupcovia Tatra banky poradia a pomôžu. Všetko je navyše bezpečné. Pre overenie totožnosti sa využíva hlasová vzorka, prípadne karta s čítačkou. 

Práve na čísle *1100 vám v tejto ťažkej situácii pomôžu aj s možným odkladom splátok úverových produktov bez poplatkov. Ešte jednoduchšie však odklad vybavíte priamo v aplikácii Tatra banka alebo internet bankingu

Plaťte bezpečne s jednorazovými údajmi o karte

Pri akomkoľvek narábaní s peniazmi musí byť človek obozretný. Svet digitálnych nákupov a online bankovníctva nie je výnimkou. Práve naopak. Dodržiavať tu treba rozumné zásady a overené postupy. Platí to obzvlášť dnes, kedy narastá objem online predajov a záujem o veľmi špecifické produkty stúpa do nebies.

V priamej reakcii na túto skutočnosť sa začal zvyšovať aj počet podvodných stránok a falošných predajcov. Ich revírom je digitálny svet a ich jediným poslaním je získať peniaze od čo najväčšieho počtu obetí. 

Útočníci k tomu pristupujú čoraz sofistikovanejšie, za svojim cieľom idú tvrdo a nezastavia sa pred ničím. Preto sa nezabudnite chrániť a podniknite čo najviac opatrení, aby ste sa nestali ľahkou obeťou. Klienti Tatra Banky to majú ľahké. Využívať môžu aplikáciu MobilePay, v ktorej majú prístup k vytváraniu jednorazových údajov platobnej karty pre bezpečné nákupy online. Aj keby útočníci tieto údaje zachytili, vzhľadom na ich povahu ich nemajú ako zneužiť. A keď už náhodou vyrazíte do miestnych potravín, tak plaťte mobilom, čo vám umožňujú platby cez Apple Pay a nedávno spustené platby cez Google Pay.

Buďte digitálny a nechajte sa odmeniť 

Digitálne bankovníctvo prináša viacero benefitov. Okrem toho, že je to pohodlnejšie a väčšinu úkonov vybavíte online alebo z mobilnej aplikácie, Tatra banka vás za to dokonca odmení. 

Ak zrealizujete aspoň sedem transakcií prostredníctvom mobilných aplikácií Tatra banka, VIAMO alebo platby na internete s jednorazovým číslom karty, vygenerovaným v aplikácii MobilePay v priebehu mesiaca, odmenou vám bude 50% zľava na vedenie účtu. 

Návštevu banky nechajte druhým a využívajte bankové služby moderne. Veď prečo by ste nepoužívali možnosti, ktoré vám všetko uľahčia a navyše sú otázkou len pár kliknutí. 

Detailné sporenie v mobilnej aplikácii Tatra banka

Tatra banka nepoľavila ani v tomto období a na vývoji digitálnych služieb neustále pracuje. Nová verzia mobilnej aplikácie Tatra banka prináša online otvorenie viacerých sporení. V rámci jedného bežného účtu je možné priamo cez aplikáciu otvoriť viacero individuálnych sporiacich účtov – celkovo až 15. 

Či už si chcete vytvoriť finančnú rezervu, šetriť na nové auto alebo odkladať na mimoriadne splátky, všetko to zvládnete priamo z mobilu. Dnešné časy nám jasne ukazujú, že nejaký ten záchranný vankúš sa bude vždy hodiť. 

Odkladať pritom netreba veľa, ale treba to robiť pravidelne. S tým by mala aplikácia vďaka prehľadom dosť pomôcť. Nastaviť je možné aj sporiaci cieľ, aby ste videli, ako vaše snaženie postupne napreduje.

Sporiaci systém bol v mobilnej aplikácii prepracovaný. V používateľskom rozhraní preto dostal aj nový widget Sporenia, kde si každý môže nastaviť, ktoré účty a v akom poradí sa mu budú zobrazovať. Prípadne všetky informácie nájdete v záložke Účty a platby – Sporiace systémy. 

Drobnou nevýhodou je to, že vytvorené sporiace účty nateraz nie je možné cez aplikáciu zrušiť. 

Aplikácia Tatra banka je už dostupná pre smartfóny so systémom iOS aj Android. 

Viac o digitálnych službách Tatra banky sa dozviete TU.

Článok vznikol v spolupráci s Tatra bankou.

16.4.2020

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+