Kvalita versus kvantita. Dva tak podobné, no pritom odlišné slová. Spoločnosti bojujú s tým, aby dosiahli ich dokonalú kombináciu, čo sa im nie vždy podarí. Ako vzor môžeme uviesť napríklad spoločnosť Samsung, ktorá tento rok bojuje so zhoršenou finančnou situáciou. Tú chce kórejský výrobca budúci rok vylepšiť práve zvýšením kvality a znížením kvantity, čo v jednoduchosti znamená len jedno – Samsung v roku 2015 vyrobí až o 30% menej modelov smartfónov.
Informoval o tom šéf investičnej agendy spoločnosti Samsung, Robert Yi, ktorý potvrdil orezanie modelového portfólia o takmer tretinu na svojej prezentácii v New Yorku. Spoločnosť chce zároveň zefektívniť výrobu komponentov pre zariadenia v low-end a mid-end sektore, čo jej umožní lepšie spravovať úspory z rozsahu. Pre zákazníkov Samsungu to v globále znamená menej smartfónov Mega, Core, Mini, či Duos. Verím v to, že Samsung týmto spôsobom zvýši záujem o jeho zariadenia medzi zákazníkmi a že sa zlepší aj ich podpora do budúcnosti. Som ale zvedavý, či to pomôže Samsungu aj viac zarobiť.
Zdroj: PhoneArena