MojAndroid

Samsung Live Assistant spája výhody online sveta a osobného stretnutia s poradcom z pohodlia domácnosti. Ide o službu, ktorá je primárne určená pre prémiové produkty Samsung Galaxy S8, Galaxy S8+ a televízory radu QLED.

Spoločnosť Samsung spustila novú zákaznícku službu Samsung Live Assistant samsung.live-assistant.cz, ktorá prepája moderné online prostredie a osobný prístup simulujúci osobné stretnutie. Služba je momentálne slovenským zákazníkom dostupná iba v češtine.

„Naším cieľom je poskytnúť zákazníkom prémiovú službu, poradenstvo a unikátny zážitok s profesionálnym poradcom v rámci netradičného interaktívneho videorozhovoru. V súčasnej dobe podobnú službu v rámci Českej republiky a Slovenska v oblasti spotrebnej elektroniky nikto neponúka. Sme zároveň aj prví v rámci Európy, kto spustil pilotnú prevádzku podobnej služby,“ vysvetľuje Jan Procházka, vedúci zákazníckej starostlivosti Samsung.

Hlavný rozdiel v porovnaní s klasickou zákazníckou starostlivosťou je vizuálny a interaktívny zážitok. Live Assistant spája výhody online sveta a osobného stretnutia. Služba je dostupná zo všetkých zariadení, ak sú pripojené k internetu. „Zákazníkovi stačí iba bežný počítač či tablet/telefón – zariadenie s pripojením do internetu schopné bežného videohovoru, teda s mikrofónom a ideálne tiež kamerou. Interakcia s objektmi (produkty, formuláre, ovládacie prvky) potom zo strany klienta prebieha opäť tradičnou formou typickou pre použité zariadenie – myš, dotyková obrazovka, klávesnica,“ dopĺňa Jan Procházka.

Vďaka Samsung Live Assistant môže zákazník dostať radu s nastavením a inštaláciou jeho zariadenia, ale aj s výberom aj nákupom vhodného značkového príslušenstva. Tiež si môžu dohodnúť prípadný servis. Poradcovia sú pripravení zákazníkom poradiť aj s výberom produktov a v prípade záujmu zrealizovať rovno ich nákup. K dispozícii je celé produktové portfólio v rovnakom rozsahu a za rovnakých podmienok ako na oficiálnom e-shope Samsung.

Unikátna je tiež možnosť výberu poradcu podľa sympatií a osobných preferencií ešte pred samotným začatím hovoru. Ak poradca nie je dostupný, termín schôdzky sa dá online rezervovať v čase, ktorý zákazníkovi najlepšie vyhovuje. Služba je zadarmo, s prevádzkovou dobou pondelok až piatok od 8.00 do 18.00.

Zdroj: tlačová správa

20.7.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+