Multimédiá – Poradí si so všetkým

Ani Galaxy S4 Active nemá problémy s prehrávaním videa. Je to štandard, na ktorý sme si už zvykli. Aj preto mu nebude robiť problémy prehrávanie videí v HD, či Full HD rozlíšení. Na ich sledovanie je možné použiť vstavaný video prehrávač, ktorý je zaujímavý svojimi funkciami, no nepodarilo sa nám sním prehrať úplne všetky typy videí. Ponúka však príjemné používateľské prostredie s rozložením videí do dlaždíc, pričom k dispozícii sú aj ich živé náhľady. Dobre si rozumie aj s titulkami s diakritikou a samozrejmosťou je tiež plná podpora protokolu DLNA, či funkcia pop-up-play. Vďaka nej môžete prehrávať videá a zároveň pracovať v inej aplikácii. Samozrejme, stiahnuť si môžete aj niektorú z dostupných alternatív na Google Play. Pomerne rozšíreným a obľúbeným je napríklad MX Player, ktorý je dostupný zadarmo.

Samsung Galaxy S4 recenzia screen_24 Samsung Galaxy S4 recenzia screen_34 Samsung Galaxy S4 recenzia screen_36

Samsungu Galaxy S4 Active nechýba ani microUSB s podporou MHL 2.0. Vďaka tomu si môžete prostredníctvom špeciálnej redukcie pozrieť svoje filmy aj na externom monitore, či televízore s HDMI vstupom. Nová verzia štandardu umožňuje prehrávanie videí aj bez nutnosti pripojenia externého zdroja. Využiť môžete tiež zdieľanie obrazovky s inými kompatibilnými zariadeniami prostredníctvom funkcie Screen Mirroring.

MHL2.0

Hlavný reproduktor zariadenia je dostatočné hlasný, no všimol som si, že nedosahuje až takých kvalít, ako ten v klasickej verzii Galaxy S4. Pravdepodobne to bude kvôli faktu, že reproduktor je vystavený pôsobeniu vody a preto musel byť špeciálne upravený. Oproti S4 neponúka tak dobre podanie jednotlivých frekvencií a pri maximálnej hlasitosti v niektorých skladbách tiež mierne skresľuje. Problémom reproduktoru je najmä voda, ktorá ak sa dostane do vnútra, spôsobí pomerne intenzívne skreslenie. To trvá dovtedy, kým sa úplne nevysuší.

Samsung Galaxy S4 recenzia screen_37 Samsung Galaxy S4 recenzia screen_39 Samsung Galaxy S4 recenzia screen_41

Aplikácia Hudba poslúži na prehrávanie hudobných skladieb. Svojimi funkciami by mala uspokojiť aj náročnejších používateľov. Nájdete tu funkcie ako zobrazenie textov piesní, ekvalizér a kategorizáciu skladieb podľa priečinkov, abecedy, albumov, interpretov alebo podľa toho, akého charakteru skladba je – či je pokojná, vzrušujúca, vášnivá alebo veselá. Posun medzi skladbami prípadne pozastavenie prehrávania je možné ovládať aj priamo z notifikačnej lišty.

8.8.2013