Na čínskom trhu v druhom kvartáli roka 2023 narástol počet používateľov, ktorí si zakúpili rôzne druhy príslušenstva. Najväčšie obsadenie v predajoch zaznamenali spoločnosti, ako Huawei, Xiaomi a americký Apple. Bližšie informácie poskytol portál Gizmochina.
Vývoj predaja príslušenstva na čínskom trhu
Najväčším prekvapením boli smart náramky, ktoré zaznamenali viac ako 20 % nárast v predajoch. Vysoké čísla pravdepodobne spôsobila ich nízka cena a množstvo funkcií, ktoré výrobcovia každoročne pridávajú do nových modelov. Veľmi populárnymi produktami na čínskom trhu boli v posledných mesiacoch bezdrôtové slúchadlá s 19,5 % nárastom v predajoch. Podľa zistených informácií bolo na trhu predaných vyše 15 miliónov kusov slúchadiel od rôznych výrobcov.

V segmente smart hodiniek počas druhého kvartálu roka 2023 dominovali najmä modely určené pre deti. Za toto obdobie bolo predaných približne 4,65 miliónov kusov určených pre dospelých s 11,5 % nárastom v porovnaní s predošlým rokom. Detské modely zaznamenali 12,5 % nárast s počtom predaných kusov, ktorý sa pohyboval na hranici 4,7 miliónov.
Aj vďaka týmto štatistikám sa možno technologickí giganti v budúcnosti viac zamerajú na mladších používateľov, ktorých záujem stále rastie. Vývoj a predaj produktov na čínskom trhu môže kvôli jeho veľkosti čiastočne ovplyvniť aj stratégie veľkých spoločností, ktoré zatiaľ neponúkajú žiadne príslušenstvo pre deti.