MojAndroid

Nabúrané auto, zatečený byt, či zlomená noha na dovolenke pri mori. Na nahlásenie akejkoľvek poistnej udalosti už nepotrebujete čakať na spojenie s operátorom na infolinke, ani vypisovať množstvo formulárov. Stačí pár klikov na vašom smartfóne, tablete či počítači a vaša poistná udalosť je nahlásená poisťovni. Takúto jednoduchú a rýchlu komunikáciu klienta s poisťovňou ponúka nové online centrum nahlasovania škôd, ktoré na jar minulého roka spustila Allianz – SP. Dnes vďaka tomu až štvrtina poistných hlásení prichádza práve v online forme prostredníctvom webstránky www.allianzsp.sk.

„Digitálny proces hlásenia škody je navrhnutý tak, aby z malého rozsahu údajov a minimálneho zaťaženia klienta vyťažil maximálny možný výsledok. Po ukončení online formulára klient vždy dostáva okamžitú spätnú väzbu o čísle registrovanej škody, ktoré bude používať v ďalšom procese vybavenia škody. Vďaka nemu môže kedykoľvek skontrolovať stav riešenia svojej poistnej udalosti,“ vysvetľuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Hrdý.

Online centrum nahlasovania škôd predstavuje úplne novú generáciu online služieb. Ide o veľmi citlivo navrhnutú komunikáciu s klientom pri nahlasovaní škôd, ktorá znamená výrazný posun v rámci automatizácie a digitalizácie procesov Allianz – SP.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=fsh9zGA05rU]

Výhody online centra nahlasovania škôd:

  • užívateľsky príjemný, prehľadný a atraktívny vizuál
  • intuitívna forma ovládania a rozhodovania pre klienta
  • jednoduchá a všeobecne pochopiteľná terminológia
  • špeciálne definované scenáre pre rôzne okolnosti vzniku poistných udalostí

Online centrum ponúka tieto služby:

  • interaktívne vyhľadanie a odporučenie opravcu motorového vozidla
  • prezentácia zmluvných partnerov poisťovne a benefitov, ktoré ponúkajú výlučne klientom Allianz – SP
  • okamžitá informácia pre opravcu o novom prípade na základe výberu klienta
  • automatizované pravidlá o vykonaní či nevykonaní obhliadky a výbere likvidátora pre nahlasovaný typ škody
  • funkcionalita pripojenia dokladov pre riešenie škody už pri jej nahlásení s nápovedou o  požadovaných dokladoch pre jednotlivé typy poistných udalostí
  • okamžitý prenos dát a napojenie na existujúce digitálne procesy riešenia poistných udalostí
4.4.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+