Nabúrané auto, zatečený byt, či zlomená noha na dovolenke pri mori. Na nahlásenie akejkoľvek poistnej udalosti už nepotrebujete čakať na spojenie s operátorom na infolinke, ani vypisovať množstvo formulárov. Stačí pár klikov na vašom smartfóne, tablete či počítači a vaša poistná udalosť je nahlásená poisťovni. Takúto jednoduchú a rýchlu komunikáciu klienta s poisťovňou ponúka nové online centrum nahlasovania škôd, ktoré na jar minulého roka spustila Allianz – SP. Dnes vďaka tomu až štvrtina poistných hlásení prichádza práve v online forme prostredníctvom webstránky www.allianzsp.sk.
„Digitálny proces hlásenia škody je navrhnutý tak, aby z malého rozsahu údajov a minimálneho zaťaženia klienta vyťažil maximálny možný výsledok. Po ukončení online formulára klient vždy dostáva okamžitú spätnú väzbu o čísle registrovanej škody, ktoré bude používať v ďalšom procese vybavenia škody. Vďaka nemu môže kedykoľvek skontrolovať stav riešenia svojej poistnej udalosti,“ vysvetľuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Hrdý.
Online centrum nahlasovania škôd predstavuje úplne novú generáciu online služieb. Ide o veľmi citlivo navrhnutú komunikáciu s klientom pri nahlasovaní škôd, ktorá znamená výrazný posun v rámci automatizácie a digitalizácie procesov Allianz – SP.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=fsh9zGA05rU]
Výhody online centra nahlasovania škôd:
- užívateľsky príjemný, prehľadný a atraktívny vizuál
- intuitívna forma ovládania a rozhodovania pre klienta
- jednoduchá a všeobecne pochopiteľná terminológia
- špeciálne definované scenáre pre rôzne okolnosti vzniku poistných udalostí
Online centrum ponúka tieto služby:
- interaktívne vyhľadanie a odporučenie opravcu motorového vozidla
- prezentácia zmluvných partnerov poisťovne a benefitov, ktoré ponúkajú výlučne klientom Allianz – SP
- okamžitá informácia pre opravcu o novom prípade na základe výberu klienta
- automatizované pravidlá o vykonaní či nevykonaní obhliadky a výbere likvidátora pre nahlasovaný typ škody
- funkcionalita pripojenia dokladov pre riešenie škody už pri jej nahlásení s nápovedou o požadovaných dokladoch pre jednotlivé typy poistných udalostí
- okamžitý prenos dát a napojenie na existujúce digitálne procesy riešenia poistných udalostí