MojAndroid

Pre väčšinu prevádzok a predajní znamená aktuálny zákaz vychádzania minimálny počet zákazníkov. Niektoré sa preto zatvárajú a prechádzajú na online formu predaja.

Tatra banka

Pobočky Tatra banky sú aktuálne otvorené podľa štandardných otváracích hodín, s výnimkou pobočiek v obchodných centrách, ktoré od 26.10.2020 do 30.10.2020 fungujú v skrátených otváracích hodinách, a to v čase od 10:00 do 18:00. Dňa 31.10. budú pobočky v nákupných centrách zatvorené.

mBank

“Vzhľadom na súčasnú situáciu a nariadenia Vlády SR prijala mBank na najbližšie dni niekoľko opatrení. Otváracie hodiny jednotlivých pobočiek a mKioskov môžu byť upravené a ich prevádzka dočasne obmedzená. Pred ich návštevou našim klientom odporúčame na webovej stránke mBank skontrolovať, či je nimi zvolené obchodné miesto otvorené. Zároveň by sme našim klientom radi pripomenuli, že väčšinu svojich požiadaviek a operácií môžu pohodlne vykonať v mobilnej aplikácii alebo v internet bankingu. Na linku TU nájdu informácie, čo všetko môžu vyriešiť online bez toho, aby opustili domov.”

Tomáš Reytt, riaditeľ pre digitálne kanály, pobočky a externých partnerov mBank

VÚB banka

Banka sa zatiaľ nechystá obmedzovať otváracie hodiny jednotlivých pobočiek a ani dostupnosť produktov a služieb. Bude sa snažiť udržať maximum pobočiek v štandardnom režime. Okrem toho VÚB zvýšila hygienické a dezinfekčné opatrenia na pobočkách nad štandard, ktorý platil doteraz.

Situácia sa môže po celoplošných testovaniach meniť a banka ju bude opätovne prehodnocovať. Klientom odporúča čo najviac využiť elektronické kanály – internet banking a mobil banking. Pokiaľ je potrebné navštívenie pobočky, VÚB prosí o dôsledné dodržiavanie hygienických opatrení a trpezlivosť.

VÚB Mobil Banking
VÚB Mobil Banking
Developer: VÚB, a.s.
Price: Free
  • VÚB Mobil Banking Screenshot
  • VÚB Mobil Banking Screenshot
  • VÚB Mobil Banking Screenshot
  • VÚB Mobil Banking Screenshot
  • VÚB Mobil Banking Screenshot

Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa ale necháva všetky svoje pobočky otvorené podľa štandardných otváracích hodín. Dokonca aj v najzasiahnutejších oblastiach na Orave a v Bardejove. Tak ako u každej banky aj u Slovenskej sporiteľni platí výnimka zo zákazu pohybu.

Pobočky budú dezinfikované, počet osôb v nich bude regulovaný

Digitálne kanály banky budú fungovať bez obmedzení. Pobočky a bankomaty budú priebežne monitorované a zásobované dostatočnou hotovosťou. Zvlášť bude sporiteľňa klásť dôraz na dezinfekciu pobočiek, distribúciou dezinfekčných gélov a ochranných rúšok. Zamestnancom súčasne zabezpečuje vitamínové doplnky na posilnenie imunity.

Slovenska sporiteľňa pobočka

Aj napriek štandardne otvoreným pobočkám odporúča klientom, aby si vždy skontrolovali aktuálnu situáciu na jej webstránke. Počas pandémie môže vždy dôjsť k individuálnym úpravám otváracích hodín. Sporiteľňa tiež reguluje počet osôb, ktoré sa môžu nachádzať v pobočkách v zmysle platných nariadení. Odporúča tiež skúsiť najprv vybaviť bankové služby z domu.

Odporúčania ako bezpečne vybaviť bankové služby z domu

Vďaka internetu a telefónu je dnes možné bezpečne vybaviť veľké množstvo bankových služieb kedykoľvek z domu. Môžete k tomu využiť mobil a počítač – služby elektronického bankovníctva.

  • Prostredníctvom Georgea alebo služby pre firmy Business24 je možné urobiť drvivú väčšinu úkonov, pre ktoré by klient bežne chodil do pobočky. Patrí sem napríklad posielanie peňazí, zadávanie trvalých príkazov či inkás, riešenie platobných kariet. Využívať elektronické bankovníctvo môžu aj firmy a podnikatelia na všetky úhrady, platby, zadávanie hromadných príkazov a schvaľovanie transakcií.
  • Na vyberanie a vkladanie hotovosti a tržieb môžu využiť ľudia, ale aj firmy a podnikatelia využiť vkladomaty. Všetky bankomaty a vkladomaty sú pravidelne zásobované hotovosťou. Kde sa nachádza najbližší vkladomat alebo bankomat si môžete pozrieť tu.
  • Pri platení odporúča Slovenská sporiteľňa uprednostniť bezkontaktné platenie kartou, mobilom či hodinkami pred hotovosťou. Bezkontaktné platenie aktuálne odporúča aj WHO (Svetová zdravotnícka organizácia). Najbezpečnejšia forma platenia sú mobilné platby, nakoľko ani pri vyšších sumách nie je nutné zadávať PIN.
  • Ak potrebujete poradiť, obráťte sa na call centrum banky. Poradcovia vám na diaľku pomôžu vyriešiť vaše otázky, rovnako je možné cez telefón zadávať platby a riešiť ďalšie úkony. Vzhľadom na veľký počet otázok poisťovňa žiada o trpezlivosť. Vašej otázke sa budú jej zamestnanci venovať a odpovedať v najskoršom možnom termíne. (kontakty: *0900, 0850 111 888, zo zahraničia:+421/2/58 26 81 11). Zákaznícka linka je bezplatná a je k dispozícií 24 hodín 7 dní v týždni.

Náš tip
Ako fotí smartfón Samsung Galaxy A31 | FOTOmánia

28.10.2020

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+