Orange prináša prvú tohtoročnú reklamu vo vianočnom šate, ktorou chce svojim zákazníkom spríjemniť posledné týždne roka 2015. Hlavnej úlohy sa opäť zhostila obľúbená speváčka Celeste Buckingham. Na vianočnú ľadovú revue, kde sa dej odohráva, ju prišli podporiť aj podarení reportéri, ktorých stvárnili herci Lukáš Latinák a Braňo Bystriansky.
Nový reklamný spot na podporu bezplatného internetu od Orangeu navodzuje skutočnú vianočnú atmosféru. Zasnežená krajina, vianočné trhy, ľadová revue, rozprávkové bytosti či veľké ligotavé darčeky. Všetky tieto symboly sa objavia v reklame až koncom novembra, keď sa schyľuje k prvej adventnej nedeli. Orange tak kráča v šľapajach svojej minuloročnej komunikácie. Svojich zákazníkov totiž nechce oberať o čaro Vianoc už na jeseň.
„Aj tento rok sme sa rozhodli, že vianočnú reklamu nasadíme až vtedy, keď to bude relevantné. Veríme, že náš nový spot zákazníkov nielen zabaví, ale zároveň prenesie na nich krásnu vianočnú atmosféru a vzbudí v nich radostné vianočné očakávania,“ vysvetľuje Miloš Lalka, riaditeľ úseku komunikácie značky Orangeu.
Roztomilý príbeh Vianoc vyrozpráva divákom prostredníctvom ľadovej revue speváčka Celeste Buckingham spolu s obľúbeným reportérskym duom Lukášom Latinákom a Braňom Bystrianskym. Za zmienku okrem známych tvárí, ktoré účinkujú v spotoch, určite stoja šikovní krasokorčuliari zo Žiliny, medzi ktorými nájdeme reprezentantov a niekoľkonásobných majstrov Slovenska v tomto vznešenom zimnom športe. Epizódnu úlohu SBS-kára si zahral Mako Hindy, známy z niekoľkých hollywoodskych veľkofilmov, ako napríklad Smrtonosná zbraň 5, Za nepriateľskou líniou či Let Fénixa. Pastvou pre oči sú aj krásne kostýmy postáv z ľadovej revue. Ich autorkou je výtvarná kostymérka Miriam Struhárová.
Spot sa natáčal na Trojičnom námestí v Trnave počas dvoch nocí do skorých ranných hodín. A keďže Perinbaba nám sneh ešte nedopriala, na vytvorenie zasneženej krajiny sa spotrebovalo 1250 m2 geotextílie a niekoľko kíl 100 % buničiny. Viac ako 120-členný štáb zjedol počas dvoch chladných nocí približne 300 litrov voňavej vianočnej kapustnice. Filmovacie dni sa niesli v pohodovej atmosfére, plnej improvizácií a vtipných scénok.
Na kampani Orange spolupracoval s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett a produkciou Leopard Production.
Zdroj: tlačová správa