Od zajtra môžu noví zákazníci mobilného operátora O2 využiť ku trom programom bonus vo výške 100€, ktorý sa bude pripisovať nasledovných 20 faktúr za podmienky, že zákazníkova faktúra nebude nižšia ako 5 €. Bonus si môžu aktivovať všetci noví zákazníci, ktorí si prenesú telefónne číslo a aktivujú ktorýkoľvek z programov O2 Paušál, O2 Fér s platbou na faktúru alebo O2 Moja Firma. Získajú ho vtedy, ak podajú žiadosť o prenos do 31. decembra 2012.
„Sme radi, že v tomto predvianočnom čase môžeme zákazníkov potešiť ďalším prekvapením. Ako sme hovorili permanentne sledujeme vývoj trhu a neustále sa snažíme prinášať zákazníkom najlepšiu hodnotu. Rovnako je to aj teraz, keď prinášame 100 € bonus za prenos telefónneho čísla.“ uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
Zdroj: tlačová správa
napriek tomu ma to k O2 netaha a pritom ani neviem preco… odpovie mi niekto ? som v orangei
No lebo mas rad telefony za euro a potom ich splacas dva roky ako kkt
pista a to mas odkial ze splacas telefony v orange??? platis za to co pouzivas. teda sluzby nie za telefon
viem ze si to asi myslel ironicky, no je fakt,ze telefon cez pausal hrozne preplatis ako kebyze si ho kupis neakciovo v elektro obchode,pripadne na inzerat od niekoho kto ho vybral na pausal. Je asi nepotrebne pisat, ze to mam preratane na roznych modeloch telefonov, od low az po high endy…
pretoze ma katastrofalne pokrytie, pomaly internet, neakciove telefony, neprofesionalne spravanie v predajniach, ………..atd
no asi tak ;)
No ja neviem ako iným, ale mne rýchlosť 5,4 Mbps download / 1,7 Mbps upload na mobile postačuje bohato. A v predajniach som bol vždy spokojný. Určite záleží od konkrétneho miesta – robiť všeobecné vyhlásenia bez rozsiahleho prieskumu je scestné.
Jedine co by som zatial po pol roku u o2 vytkol je slabe pokrytie s 3G inak uplna spokojnost.
som 14 rokov zakaznikom orange, mam tam momentalne 4 sim.
chcel som od nich jednu administrativnu drobnost a bohuzial poslali ma kade lahsie :(
az ma to vytaca ako sa operatori predhanaju v tom ako “pretiahnut” zakaznikov k sebe a na stalych klientov kaslu…
tak som sa rozhodol ze prenesiem po rokoch vsetky cisla niekam inam a volba padne asi na O2, tak som zvedavy ci po roku nebudem prenasat niekam inam
Chlapci, veľa akože odborníkov na operátorov a ich výhodnosti ste to celé vôbec nepochopili ;-)
Akokoľvek prepočítate svoje telefonovanie za obdobie napr. dvoch rokov, u každého operátora sa dostanete pri väčšine modelových situácií na plus mínus rovnakú sumu. Oni to majú sakra dobre prepočítané.
Je však jasné, že ľudia, ktorí volajú 100 minút mesačne sa ukrutne hrnuli napr. do O2, lebo to bolo za 10€. Perfektné, no zabúdali, že si musia kúpiť mobi v hotovosti a keď ste si to započítali do ceny za mesiac, klamali ste sami seba o výhodnosti.
Aj ja teraz môžem napísať a chváliť sa: v O2 ma vyjde 100 minút 10€, čiže 400 minút ma vyjde 40€. Ale ja mám v Orangei 400 minút za 22,50 ! V O2 za to máte 225minút, nie? Takže kde sa hrabe O2, dalo by sa povedať.
Vyspelý a znalý však jednoznačne napíše, že nie každý sa pri svojej spotrebe nájde u každého operátora. Každý má iné potreby, čiže niekto viac volá, niekto píše sms, niekto je závislý na nete a Facebooku, … A preto si treba veľmi dobre porovnať ponuky presne na váš spôsob komunikácie.
Mne napr. vždy O2 kalkulátor výhodnosti ich paušálov napísal: Zostaňte u svojho operátora, nemôžeme Vám poskytnúť výhodnejší paušál.” Tak prečo by malo byť O2 lepšie?
Je to individuálne, takže tu nevyťahujte do neba toho alebo onoho operátora, lebo zbojníci sú to všetko, ťahajú nám z vrecka veľké peniaze za málo poskytnutého a teda si žiaden nezaslúži titul “najlepší”. Radšej porovnávajte, ako kecajte…
Co takto dat si link na podrobnosti?