MojAndroid

O2 oslavuje 8. výročie svojho pôsobenia na slovenskom trhu. Počas tohto obdobia zmenil tento operátor niekoľko zásadných vecí v prístupe k zákazníkom aj k samotnému fungovaniu mobilných služieb na našom území. Prednosťou O2 sa stala transparentnosť a výhodné volania a SMS medzi zákazníkmi ich siete. Jedným z najväčších míľnikov bolo zrušenie roamingu medzi zákazníkmi O2 na Slovensku a v Česku. O2 sa tiež zaslúžilo o jednoduchší prenos čísla medzi operátormi.

 

„Osemročné pôsobenie O2 na slovenskom trhu je v znamení neustáleho rastu. Flexibilná a moderná spoločnosť si už pri svojom príchode stanovila základné hodnoty, ktorými sa riadi pri tvorbe ponúk a prístupe k zákazníkom. Sú nimi férovosť, transparentnosť a jednoduchosť. Tieto základné princípy ocenili najmä zákazníci, ktorí svoj súhlas vyjadrujú nielen používaním služieb, ale aj zapájaním sa do ankiet, ktoré O2 pravidelne vyhráva. Vďaka patrí teda najmä našim takmer 1,7 mil. zákazníkom a už dnes môžeme sľúbiť, že pre nich aj v nasledujúcich rokoch pripravíme služby, ktoré skutočne využijú, a ktoré budú pomáhať pri každodenných aktivitách,“ uviedol generálny riaditeľ O2, Martin Vlček.

Najdôležitejšie zákaznícke míľniky O2

2. 2. 2007

O2 odštartovalo komerčnú prevádzku. Postupne predstavilo komplexnú ponuku predplatených a zmluvných služieb.

4. 9. 2008

Operátor predstavil svoju ponuku O2 Fér s dôrazom na transparentnosť a jednoduchosť. O2 zrušilo viazanosť pre všetkých rezidentných zákazníkov. O2 zároveň ako prvé prinieslo dáta na predplatenej karte. Ako jednoznačný záväzok transparentnej komunikácie so zákazníkom je zrušenie malých písmeniek v reklame.

1. 12. 2009

O2 privítalo jubilejnú 500-tisícu zákazníčku v Trnave, ktorá získala volania počas 5 rokov zdarma.

25. 8. 2010

O2 ako prvý mobilný operátor na Slovensku realizovalo v auguste v Banskej Bystrici testovanie technológie LTE. Úspešné testovanie prebiehalo do 31. augusta 2010.

9. 9. 2010

O2 prinieslo pre podnikateľov prvý program s automaticky klesajúcou tarifou a cenovým stropom O2 Moja Firma. To znamená, že čím viac podnikatelia a firmy telefonujú, tým menej platia za minútu hovoru a nezaplatia ako reálne prevolajú, pričom nikdy nepresiahnu stanovený strop. 

20. 6. 2011

O2 začalo postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť, ktorá v apríli 2015 bude pokrývať 65 % populácie.

27. 6. 2011

O2 privítalo svoju milióntu zákazníčku v Košiciach.

23. 4. 2012

O2 predstavilo nový O2 Paušál, prvý skutočne neobmedzený program s neobmedzenými volaniami a SMS, bez viazanosti na Slovensku. S bonusom na telefón a volaniami do všetkých sietí na Slovensku a v súčasnosti aj do všetkých krajín Európskej únie.

2. 8. 2012

O2 odštartovalo prvú pilotnú komerčnú prevádzku najrýchlejšieho internetu na technológii LTE vo vybraných obciach západného Slovenska.

14. 1. 2013

O2 spolu s Tatra bankou priniesli zákazníkom na Slovensku prvé bezkontaktné platby mobilom prostredníctvom technológie NFC (Near Field Communication).

1. 2. 2013

O2 umožňuje telefonovať za slovenské ceny do krajín Európskej únie všetkým zákazníkom programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Moja Firma.

9. 4. 2013

Všetci zákazníci s najpopulárnejším programom O2 Fér môžu volať na viac ako 1,5 mil. telefónnych čísel v sieti O2 zadarmo už po 1. minúte.

11. 11. 2013

O2 je medzi veľkými firmami najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov štúdie Best Employers Slovensko, ktorú realizovala spoločnosť Aon Hewitt. V roku 2014 túto cenu O2 opäť obhájilo.

10. 6. 2014

Všetci zákazníci slovenského O2 volajú, posielajú správy a používajú dáta v Českej republike za slovenské ceny.

Služby akého operátora využívate?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...

Zdroj: TS

2.2.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+