O2 pri viac ako 1,8 milióna zákazníkov oslávilo príchod už miliónteho zákazníka fakturovaných služieb. Hranicu jedného milióna zákazníkov platiacich za služby operátora na základe faktúry prelomila pani Petra J. z Piešťan, ktorá si na pobočke O2 aktivovala program O2 Fér na faktúru. O2 sa rozhodlo miliónteho fakturovaného zákazníka odmeniť Zlatým O2 Paušálom, ktorý môže využívať nasledujúce dva roky bezplatne a zariadením k tomu.
„Takmer pred piatimi rokmi v lete sme oslavovali nášho miliónteho zákazníka. V tom čase však väčšiu časť zákazníckej bázy tvorili zákazníci predplatených služieb. Aktuálne je s nami viac zákazníkov platiacich na základe faktúry ako „predplatenkárov“. Pri vyše 1,8 miliónovej aktívnej zákazníckej báze je pre O2 miliónty zákazník fakturovaných služieb veľkým úspechom a zároveň záväzkom poskytovať ešte atraktívnejšie a praktickejšie služby pre našich zákazníkov aj naďalej. A my v O2 skutočne #nikdyneprestaneme,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2.
Miliónty zákazník fakturovaných služieb získal od O2 Zlatý O2 Paušál na dva roky bezplatne. K mobilným službám mu O2 pribalilo aj top smartfón Samsung S7 s okuliarmi pre virtuálnu realitu. Miliónty zákazník tak môže využívať bezplatné hovory a SMS do všetkých sietí v rámci Slovenska a Českej republiky a zo SR a ČR aj do všetkých sietí krajín Európskej únie. Okrem toho bude mať zákazník k dispozícii 2 GB dát, ktoré môže využívať na Slovensku a v ČR. Aktuálne využíva služby O2 vyše 1,8 mil. aktívnych zákazníkov.
Na obrázku je miliónta zákazníčka fakturovaných služieb Petra J. (v strede), s vedúcou O2 predajne v Piešťanoch Monikou Šatanovou a riaditeľom korporátnej komunikácie O2 Reném Parákom.
O2 svojim prístupom len bude strácať zákazníkov, keďže si nedokážu vážiť a motivovať zákazníka, aby u nich zostal a konkurencia si to uvedomuje
Velka pravdaaaaaaaaa.
Moja skusenost tu v Ba.Na rok som zobral O2 fer aj z fonom.Po 8 mesiacoch predcasne vyplateny fon.Chcel som zobrat iny a pokracovat v programe.Ta neschopna firma co schvaluje ci vam fon daju alebo nie povedala nie.Opakujem ziadne resty,vsetko vyplatene.
Predavacka to nechapala,bolo jej to trapne…povedala ze skuste zajtra,ze to treba viac krat skusat.Ze dnes uz asi 30 ludom neschvalili na ich pobocke.
Cize ja ako zakaznik sa mam doprosovat aby mi dali fon.Nejakej tretej bezvyznamnej firme kde sa hraju na duulezitych.Cele zleeeeeeeeeee.
Roktor, podľa gramatiky budeš z rizikovej skupiny bez toho, aby som ťa vôbec videl :D
Tebe by zas brejle trebalo.Tam je Rotor ty lolo slepe :-DDD
To mala byt urazka. Teba by neurazilo keby ta niekto nazve Ritman? Je smutne ake zdegenerovane deti sa tu tulaju :-/
Hlavne ze ty bodujes O2 brigadnik ked ani 5 pismen neprecitas spravne.
Musis rozmyslat trosku ked uz v hlavke prazdno je.
ono im to schvaluje homecredit. a homecredit schvaluje takym sposobom ze si jednoducho podla tvojho rodneho cisla skontroluje v nebankovych registroch “ako si na tom” ..to znamena ze ak mas napriklad prijem 700€ (v cistom) a vydavky vysoke (uver,hypo,podlznosti) tak ti jednoducho dalsi uver neschvalia,pretoze ano,oni to beru ako uver…simple as that. normalny clovek ktory nema financne problemy ani tazkosti neni mozne aby mu to neschvalili..
cez linku zakaznikov som ziadal specialnu akciu, kedze som s nimi od zaciatku ako su na SVK a nakolko mi ich ponukana akcia na balik neobmedzenych volani do vsekych sieti za 21€ (30€ balik) prisla nezaujimava. Vraj sa mi ozvu do dvoch dni a uz sa nikto neozval. Dakujem im za takyto pristup.
Škoda len, že začínajú upadať a starostlivosť o zákazníka sa stáva obtiažou. Vlastná skúsenosť. 4 krát mi povedali , že zavolajú a nič, následne poslali sms, či som bol spokojný – odpovedal som 5 a či ma majú kontaktovať – odpovedal som VIAC. Bol to štvrtok 24. marca 2016 o 13:02 (pre O2) a “čuduj sa svet” neozval sa nikto…