O2 pri viac ako 1,8 milióna zákazníkov oslávilo príchod už miliónteho zákazníka fakturovaných služieb. Hranicu jedného milióna zákazníkov platiacich za služby operátora na základe faktúry prelomila pani Petra J. z Piešťan, ktorá si na pobočke O2 aktivovala program O2 Fér na faktúru. O2 sa rozhodlo miliónteho fakturovaného zákazníka odmeniť Zlatým O2 Paušálom, ktorý môže využívať nasledujúce dva roky bezplatne a zariadením k tomu.
„Takmer pred piatimi rokmi v lete sme oslavovali nášho miliónteho zákazníka. V tom čase však väčšiu časť zákazníckej bázy tvorili zákazníci predplatených služieb. Aktuálne je s nami viac zákazníkov platiacich na základe faktúry ako „predplatenkárov“. Pri vyše 1,8 miliónovej aktívnej zákazníckej báze je pre O2 miliónty zákazník fakturovaných služieb veľkým úspechom a zároveň záväzkom poskytovať ešte atraktívnejšie a praktickejšie služby pre našich zákazníkov aj naďalej. A my v O2 skutočne #nikdyneprestaneme,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2.
Miliónty zákazník fakturovaných služieb získal od O2 Zlatý O2 Paušál na dva roky bezplatne. K mobilným službám mu O2 pribalilo aj top smartfón Samsung S7 s okuliarmi pre virtuálnu realitu. Miliónty zákazník tak môže využívať bezplatné hovory a SMS do všetkých sietí v rámci Slovenska a Českej republiky a zo SR a ČR aj do všetkých sietí krajín Európskej únie. Okrem toho bude mať zákazník k dispozícii 2 GB dát, ktoré môže využívať na Slovensku a v ČR. Aktuálne využíva služby O2 vyše 1,8 mil. aktívnych zákazníkov.
Na obrázku je miliónta zákazníčka fakturovaných služieb Petra J. (v strede), s vedúcou O2 predajne v Piešťanoch Monikou Šatanovou a riaditeľom korporátnej komunikácie O2 Reném Parákom.