MojAndroid

O2 pri viac ako 1,8 milióna zákazníkov oslávilo príchod už miliónteho zákazníka fakturovaných služieb. Hranicu jedného milióna zákazníkov platiacich za služby operátora na základe faktúry prelomila pani Petra J. z Piešťan, ktorá si na pobočke O2 aktivovala program O2 Fér na faktúru. O2 sa rozhodlo  miliónteho fakturovaného zákazníka odmeniť Zlatým O2 Paušálom, ktorý môže využívať nasledujúce dva roky bezplatne a zariadením k tomu.

„Takmer pred piatimi rokmi v lete sme oslavovali nášho miliónteho zákazníka. V tom čase však väčšiu časť zákazníckej bázy tvorili zákazníci predplatených služieb. Aktuálne je s nami viac zákazníkov platiacich na základe faktúry ako „predplatenkárov“. Pri vyše 1,8 miliónovej aktívnej zákazníckej báze je pre O2 miliónty zákazník fakturovaných služieb veľkým úspechom a zároveň záväzkom poskytovať ešte atraktívnejšie a praktickejšie služby pre našich zákazníkov aj naďalej. A my v O2 skutočne #nikdyneprestaneme,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2.

Miliónty zákazník fakturovaných služieb získal od O2 Zlatý O2 Paušál na dva roky bezplatne. K mobilným službám mu O2 pribalilo aj top smartfón Samsung S7 s okuliarmi pre virtuálnu realitu. Miliónty zákazník tak môže využívať bezplatné hovory a SMS do všetkých sietí v rámci Slovenska a Českej republiky a zo SR a ČR aj do všetkých sietí krajín Európskej únie. Okrem toho bude mať zákazník k dispozícii 2 GB dát, ktoré môže využívať na Slovensku a v ČR. Aktuálne využíva služby O2 vyše 1,8 mil. aktívnych zákazníkov.

Na obrázku je miliónta zákazníčka fakturovaných služieb Petra J. (v strede), s vedúcou O2 predajne v Piešťanoch Monikou Šatanovou a riaditeľom korporátnej komunikácie O2 Reném Parákom.

milionta fakturovana zakaznicka_piestany

 

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

9 odpovedí na “O2 má už milión zákazníkov fakturovaných služieb”

    • Velka pravdaaaaaaaaa.

      Moja skusenost tu v Ba.Na rok som zobral O2 fer aj z fonom.Po 8 mesiacoch predcasne vyplateny fon.Chcel som zobrat iny a pokracovat v programe.Ta neschopna firma co schvaluje ci vam fon daju alebo nie povedala nie.Opakujem ziadne resty,vsetko vyplatene.
      Predavacka to nechapala,bolo jej to trapne…povedala ze skuste zajtra,ze to treba viac krat skusat.Ze dnes uz asi 30 ludom neschvalili na ich pobocke.
      Cize ja ako zakaznik sa mam doprosovat aby mi dali fon.Nejakej tretej bezvyznamnej firme kde sa hraju na duulezitych.Cele zleeeeeeeeeee.

      • ono im to schvaluje homecredit. a homecredit schvaluje takym sposobom ze si jednoducho podla tvojho rodneho cisla skontroluje v nebankovych registroch “ako si na tom” ..to znamena ze ak mas napriklad prijem 700€ (v cistom) a vydavky vysoke (uver,hypo,podlznosti) tak ti jednoducho dalsi uver neschvalia,pretoze ano,oni to beru ako uver…simple as that. normalny clovek ktory nema financne problemy ani tazkosti neni mozne aby mu to neschvalili..

      • cez linku zakaznikov som ziadal specialnu akciu, kedze som s nimi od zaciatku ako su na SVK a nakolko mi ich ponukana akcia na balik neobmedzenych volani do vsekych sieti za 21€ (30€ balik) prisla nezaujimava. Vraj sa mi ozvu do dvoch dni a uz sa nikto neozval. Dakujem im za takyto pristup.

  1. Škoda len, že začínajú upadať a starostlivosť o zákazníka sa stáva obtiažou. Vlastná skúsenosť. 4 krát mi povedali , že zavolajú a nič, následne poslali sms, či som bol spokojný – odpovedal som 5 a či ma majú kontaktovať – odpovedal som VIAC. Bol to štvrtok 24. marca 2016 o 13:02 (pre O2) a “čuduj sa svet” neozval sa nikto…

Pridaj komentár

+