MojAndroid

O2Zákazníci mobilných služieb vedia, aké ťažké je dopredu povedať, koľko minút alebo SMS, či dát minú. Každý mesiac je to predsa inak. Tak ako by to mohli vedieť na dva roky dopredu? S novou ponukou O2 Filip toto riešiť nemusia. Majú slobodu v rozhodovaní, ako budú mobilné služby každý mesiac využívať. Stačí, ak si dopredu zvolia výšku svojej peňaženky, ktorá to vyrieši za nich. Volania, SMS, MMS alebo dáta sa z nej čerpajú podľa toho, ako aktuálne potrebujú. Navyše, O2 Filip dáva automaticky všetkým úplne neobmedzené a bezplatné volania v sieti O2 Slovensko už od prvej sekundy. Svoju peňaženku si tak môžu čerpať na všetky ostatné služby. Nový paušál O2 Filip má jednoducho filipa.

„Zákazníkom prinášame ponuku, ktorá má filipa. Nenúti ich na dlhý čas dopredu uvažovať nad tým, ako budú svoje mobilné služby využívať. Po zvolení vhodnej výšky svojej peňaženky sa z nej budú volania, dáta, SMS, či MMS odrátavať samé, presne tak ako bude zákazník v danom mesiaci potrebovať. A to nie je všetko. S rastom komunity O2 zákazníkov dávame automaticky všetkým, ktorí si nový paušál O2 Filip aktivujú, úplne neobmedzené a bezplatné volania v sieti O2 Slovensko už od prvej sekundy. Zákazníci jednoducho za volania svojej rodine, priateľom a známym v sieti O2 Slovensko nezaplatia ani cent. Celá peňaženka im zostane na využívanie ostatných služieb. Aj s novou ponukou sa držíme stratégie prinášať výhodné, neviazané, jednoduché a transparentné mobilné služby,“ uviedol John McGuigan, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia.

Peňaženka

Zákazníci nového paušálu O2 Filip nie sú nútení sa rozhodovať vopred, aké veľké balíčky minút a SMS si majú nastaviť na niekoľko mesiacov. O2 im dáva slobodu vo využívaní služieb, každý mesiac v takej kombinácii, ako práve potrebujú. Zákazníci si sami podľa svojich potrieb vyberú veľkosť peňaženky, či už v hodnote 20 €, 30 € alebo 40 €, z ktorej potom čerpajú podľa toho, ako potrebujú. Nevyčerpaná časť peňaženky za dané zúčtovacie obdobie sa prenáša do nasledujúceho zúčtovacieho obdobia. Zákazník má tak možnosť vyčerpať skutočne všetko, čo si zaplatil. Prenesená peňaženka sa čerpá ako druhá, po vyčerpaní aktuálne pridelenej peňaženky. Zmena výšky peňaženky je flexibilná podľa potrieb zákazníka. Je úplne bezplatná a zákazník môže o ňu požiadať  kedykoľvek cez SMS. Zmena prebehne v prvom dni nasledujúceho fakturačného obdobia. Po prečerpaní hodnoty peňaženky volá zákazník do iných sietí za rovnaké ceny ako v rámci nej.

Volania v sieti O2, za ktoré zákazníci nič neplatia

Zákazníci môžu s novou ponukou O2 Filip volať v sieti O2 Slovensko toľko, koľko chcú bez toho, aby sa im ich peňaženka znížila čo len o jeden cent. Výhoda telefonovania vo vlastnej sieti spočíva v bezplatných volaniach na všetky čísla v sieti O2, kedykoľvek, bez časových obmedzení. Tie sa uplatňujú ihneď, bez podmienky prevolania peňaženky. Tie isté podmienky platia aj pri volaniach na telefónne čísla partnerských operátorov Tesco mobile, Swan mobile a Nay mobile.

Ceny za volania a SMS

Cena za minútu volania do ostatných sietí na Slovensku a zo Slovenska do Českej republiky, Rakúska, Poľska, Maďarska, Veľkej Británie a Írska bude závisieť od zvolenej výšky peňaženky. Tarifikácia je sekundová od prvej sekundy.

  • Peňaženka 20 €: – 0,17 €/min.
  • Peňaženka 30 €: – 0,13 €/min.
  • Peňaženka 40 €: – 0,11 €/min.

Jednotná cena SMS do všetkých sietí na Slovensku a zo Slovenska do Českej republiky, Rakúska, Poľska, Maďarska, Veľkej Británie a Írska je 0,06 €/SMS.

Dátový balíček pre ponuku O2 Filip

K novej volacej ponuke si môžu zákazníci aktivovať balíček O2 Data Neobmedzene, ktorý umožňuje neobmedzený prenos dát vo vlastnej sieti. Dátový balík je dostupný bez viazanosti a môžu si ho aktivovať všetci zákazníci programu O2 Filip. Mesačný poplatok 6 € za balík sa zákazníkom bude odrátavať z peňaženky. Dátový balík O2 Data Neobmedzene môžu zákazníci plne využívať vtedy, ak je ich mobilný telefón zaregistrovaný v sieti O2 Slovensko. Pri aktivácii balíčka O2 Data Neobmedzene je preto zároveň automaticky aktivovaná služba Data len v O2, ktorá funguje ako ochranná poistka. Táto poistka zákazníkovi zablokuje pripojenie na internet, prenos dát a multimediálne správy MMS v sieti národného roamingu T-Mobile Slovensko. Služba Data len v O2 tak dáva zákazníkovi plnú kontrolu nad tým, koľko platí za svoje mobilné dáta.

5.4.2011

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+