MojAndroid

S príchodom služby Netflix na Slovensko sa otvorili dvere (anglicky zdatným) Slovákom k obrovskej databáze seriálov a filmov, ktoré služba ponúka. Tak sa to aspoň na prvý pohľad zdalo, no neskôr sa ukázalo, že množstvo u nás dostupného obsahu nie je vôbec závratné, práve naopak. Našťastie, vďaka jednoduchým trikom bolo možné pristupovať ku kompletnej databáze obsahu. Netflix ale o týchto fintách vedel a už dávnejšie avizoval, že proti nim bude bojovať. Snaha spoločnosti sa teraz stáva realitou a pre mnohých používateľov je sledovanie regiónom obmedzených filmov a seriálov už iba minulosťou.

netflix error

Netflix začal minulý týždeň bojovať proti používateľom, ktorí k službe využívali VPN. Tým sa začala objavovať chybová hláška pri používaní mnohých obľúbených VPN nástrojov. Teraz pribudli aj tí používatelia, ktorí využívali rôzne DNS systémy na oklamanie služby a prístup k obsahu, ktorý u nás štandardne nie je dostupný. Ak ste o podobných trikoch ešte nepočuli, môžete si prečítať náš návod, kde sme predstavili možnosti, ktoré až doposiaľ umožňovali pristupovať ku všetkému obsahu služby. Je ale veľmi pravdepodobné, že odteraz to už platiť nebude a budeme si musieť vystačiť s obsahom, ktorý je u nás oficiálne dostupný.

Poskytovatelia VPN služieb ale už dlhšie hlásili, že sú na tento boj pripravení a budú robiť všetko preto, aby svojim používateľom umožnili všetky tie výhody, ktoré mali doteraz. Zatiaľ sa ale zdá, že Netflix má navrch. Je tiež možné, že už čoskoro bude toto zabezpečenie zo strany spoločnosti prelomené a znovu sa nájdu užitočné nástroje, ktoré túto ochranu prelomia. Ak vám ale ešte nejaký VPN alebo DNS nástroj funguje a umožňuje vám sledovanie zahraničného obsahu v službe, môžete sa podeliť s ostatnými čitateľmi v diskusii pod článkom. Niektorí používatelia informovali o tom, že obmedzenie sa u nás zatiaľ neprejavilo, no je možné, že je to iba otázkou času. Dajte nám preto vedieť, či sa vám pomocou súčasných trikov podarí načítať všetok obsah v knižnici Netflixu a ak áno, môžete sa podeliť aj o službu, ktorú na to využívate.

Zdroj: Reddit via TNW

8.3.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

14 odpovedí na “Netflix vyhlásil vojnu prístupom k zahraničnému obsahu”

  1. Platit za nejaku stupidnu sluzbu ktora obmedzuje uzivatela podla regionu,tak to si mozu strcit do prdele.Stiahnem si co chcem,v akej kvalite chcem z torrentu a mozu mi fukat praskovy cukor do kakàču.

  2. Koniec zahranicnemu obsahu = koniec platenia tejto sluzbe. Jednoduche. Suhlasim s platenym KVALITNYM online obsahom, ale ak uz mam dat 10e mesacne, tak nech mam k dispozicii uplne vsetko, nie len osekany vyber.

  3. Ja ich ochranu rozhodne obchádzať nebudem. Jasne mi dávajú najavo, že o mňa nestoja, tak nech si svoju službu strčia do zadku. Aj tak sú predražení a na náš región dlabú, nechápem načo prišli, keď tu vlastne nechcú byť. Aha, oni chcú, oni chcú naše peniaze, ale nič nám nechcú dať. Tak nech tiahnu.

      • len ci za tie 10€ dostanes aj nieco kvalitne alebo len kopu sraciek… :)

  4. radšej keby prestali bojovať a dohodli sa s jednotlivými regiónmi o dabingu a spustení všetkých seriálov do každej krajiny…

  5. chcel som si to zaplatit ale nezaplatim, ostavam nadalej pri torrentoch

  6. Mozem osrat filmy aj serialy. Nastroj drzat narod sprosty.

    • a vies mi aj povedat ako si to tam dostal? ja som ziaden netflix plugin nenasiel

  7. Zijem v Uk a dostali sme Netflix zadara k novej telke…tolko sraciek pokope som teda este nevidela…jedine co sa dalo pozerat bolo Big bang theory…
    Inak serialy ktore po 10 min znechutene vypnem.filmy stare… urcite by som si to nikdy nepredplatila *grcajuci smajlik*

    • Netflix is currently deploying a new detection method to restrict access to anyone using a VPN or proxy.

      Unfortunately, at this point in time, 30% of our users are being blocked, and you are one of them.

      We are working on fixing this as fast as we can – but it is not an instant fix. We estimate service will be resumed within one week.

      We are very aware of this problem – please DO NOT CONTACT US on the support chat if you are seeing this error – it will only slow us down having to reply!

      This is part of Netflix’s crackdown on VPNs, more information on which can be found here: https://media.netflix.com/en/company-blog/evolving-proxy-detection-as-a-global-service.

      ― The Smartflix Team

+