To, čo sa nepodarilo Googlu, by sa mohlo podariť spoločnosti Lenovo. Tá si po odkúpení americkej spoločnosti myslí, že ju na nohy postaví už do niekoľkých mesiacov. Motorola je spoločnosť s dlhoročnou históriou, no v posledných rokoch sa potýkala s nemalými finančnými problémami a klesajúcim záujmom o jej zariadenia. Aj preto pred viac ako dvoma rokmi prešla pod taktovku Googlu, ktorý ju odkúpil za 12,5 miliardy amerických dolárov. V produktovom portfóliu následne nastalo relatívne ticho. Google totiž chystal vydanie nového modelu Motoroly Moto X a niekoľkých ďalších, vrátane lacnej Motoroly Moto G. Ani tie však spoločnosť neuchránili od klesajúcich príjmov, ktoré sa vo finančných výsledkov odrazili v podobe straty. Môže Lenovo postaviť túto americkú ikonu na nohy už do niekoľkých mesiacov?
Lenovo má svoj vlastný plán ako zachrániť Motorolu. Pomôcť mu má v tom čínsky trh a rozvojové krajiny, kde chce arzenál zariadení doplniť o lacné smartfóny Motoroly. Najmä Motorola Moto G sa javí ako vhodný kandidát. To však neznamená, že Lenovo a Motorola nebudú súťažiť o popredné miesta na trhoch v Európe alebo v USA. Lenovo chce navyše zefektívniť celkové fungovanie spoločnosti. Zmeny sa majú dotknúť dodávateľského reťazca a ceny dodávaných materiálov. Veľký potenciál pre rast vidíme najmä v rozvojových trhoch, pretože vo vyspelejších krajinách sa o percentá bijú skôr spoločnosti ako Samsung, Sony alebo Apple. Aj tu však môže Lenovo s Motorolou uspieť. Či sa mu to však podarí, uvidíme až neskôr.