MojAndroid

Spoločnosti HTC, jednému z najväčších svetových výrobcov smartfónov a PDA, sa v poslednom období veľmi nedarilo. Hovoria o tom aj hospodárske výsledky za tretí kvartál tohto roka, keď v porovnaní s tým minulým poklesli príjmy tohto taiwanského výrobcu až o 48%. Spoločnosť už začiatkom tohto roka avízovala zmenu vo svojej marketingovej politike, ktorú premietla do predstavenia novej série smartfónov One, spolu s ďalšími novinkami. Ani tie však nezaznamenali taký úspech v aký spoločnosť dúfala.

Najnovšie sa bude spoločnosť HTC snažiť prehodnotiť marketingovú stratégiu s novým šefom marketingu Benjaminom Ho, ktorý už na budúci mesiac nahradí John Wanga. Spolu s Peter Chou, CEO spoločnosti HTC, plánujú vkročiť do ďalšej fázy, interne nazývanej “Marketing 2.0”. Peter Chou povedal: “Vítame Benjamina v HTC a tešíme sa na to, ako do spoločnosti prinesie integrovanie nových globálnych marketingových možností.

Aké zmeny zavedie nový šef marketingu v HTC zatiaľ nie je známe. Očakáva sa spustenie novej reklamnej kampane ako aj ďalšie aktivity, ktoré by mali pozíciu značky HTC na trhu opäť posilniť. Či to bude nový dizajn zariadení, nové používateľské prostredie či agresívnejšia cenová politika sa musíme nechať prekvapiť. Čo by potešilo vás?

Zdroj: phandroid

29.11.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+