Google sa rozhodol rozšíriť možnosti vo svojom obchode Google Play. Pre zariadenia v podaní Nexus tabletov a smartfónov tu je možnosť online pomoci pri kúpe zariadení – teda spustiť videohovor s predajcami. Tých sa potom môžete pýtať svoje otázky ohľadom Android Wear, Chromebookov či skrátka iných vecí, ktoré Google predáva prostredníctvom svojho obchodu. Zatiaľ však nejde o technickú podporu – i keď je to možno jedna z prvých vecí, čo by nás v tejto súvislosti napadla. Táto služba sa nazýva Google Device Experts a nemá nič so známou Google platformou Helpouts. Tiež však nie je podporovaná (zatiaľ) vo všetkých krajinách.
Novinka sa testuje už od decembra minulého roka a aj v súčasnosti ide ešte skôr o skúšku jej fungovania a ohlasy od používateľov. Hovorca Google potvrdil, že sú v obmedzenejšej triálnej verzii a zhromažďujú feedback. “Zatiaľ nie sme pripravení zdieľať celý plán,” dodáva. Google má však vraj veľké plány so svojou novou službou a chce preraziť v rámci predaja na poli virtuálneho help-desku, ktorý vylepší zážitok z nakupovania. Mohlo by to vyzerať tak, že v Google sekcii obchodov ako Best Buy budú
možnosti priameho video chatu s Google človekom.
Zdroj: theverge.com