MojAndroid

Podľa Ace Metrix, agentúry na hodnotenie účinnosti televíznych reklám v USA, spoločnosť Samsung mala najúčinnejšiu reklamu prvého štvrťroka 2012 v USA so svojim Samsung Galaxy Note. Za reklamu, ktorú môžete vidieť nižšie vo videu si spoločnosť Samsung odniesla zlaté ocenenie za kategóriu „Best of smartphones and tablets“.

Televízne reklamy boli hodnotené na stupnici od 0 po 950 bodov, kde sa brali do úvahy také podmienky ako význam, presviedčanie, pozerateľnosť, informácia a ďalšie. Samsung získal z tohto skóre 686 bodov, a umiestnil sa pred reklamou spoločnosti Apple, ktorá získala len 618 bodov z celkových 950 možných.

„Prvý kvartál je asi najdôležitejší reklamný štvrťrok, ktorý prináša také udalosti ako Super Bowl, udeľovanie Oscarov a ocenenia uplynulej sezóny všeobecne, ktoré riadia aj reklamný priestor,“ povedal Peter Daboll, generálny riaditeľ spoločnosti Ace Metrix. „Bude veľmi zaujímavé sledovať, ako reklamy Samsungu, ktoré sú stále pôsobivé, ovplyvnia podiel na trhu v porovnaní s konkurenciou ako je Apple, ktorý ani zďaleka nestačil tento rok na reklamu Samsungu. Reklama Samsungu bola v podstate geniálna, pretože prináša informáciu bez zbytočného komentára.“

Samsung predal už viac ako 5 miliónov kusov svojho „tabletosmartfónu“ Samsung Galaxy Note a očakáva sa, že do konca roku bude pokorená hranica 10 miliónov predaných kusov.

Víťazné video si môžete pozrieť nižšie:

A pridávame aj spomínané video so slonom:

Zdroj (viac info): AceMetrix

9.4.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+