MojAndroid

Telekom aktualizoval svoju mobilnú aplikáciu, pričom do inovovanej verzie pridal nové funkcie, pomocou ktorých sa zákazníci môžu priamo cez smartfón informovať o svojej aktuálnej spotrebe a využívať nové služby – podrobný výpis volaní, platbu faktúry a dobitie kreditu priamo cez smartfón, či rodičovské služby. Novinkou je aj aktuálna kalkulačka nedávno predstaveného produktového portfólia Chytrej ponuky.

Zákazník môže odteraz okrem prezerania svojej fakturačnej histórie aj platiť faktúry priamo z mobilného zariadenia. Môže tak vyriešiť aj nedostatok kreditu na Easy karte – prostredníctvom aplikácie je možné dobiť ju cez platobnú kartu alebo paušál v sume od 7 do 50 €. Každý zákazník, ktorý má aktivovanú službu Podrobný výpis v elektronickej forme, si ho môže po novom prezerať aj v mobilnej aplikácii. Pre pohodlné prezeranie výpisu v mobilnom rozhraní nechýba vyhľadávanie podľa telefónneho čísla a filter. Ten umožňuje prezeranie podrobného výpisu podľa volaní alebo typu prevádzky ako sú napríklad dátové prenosy, hovory či SMS. Ak má používateľ aktivované rodičovské služby, aplikácia automaticky načíta spravované Easy karty a umožní okamžite zistiť stav kreditu dieťaťa, dobiť mu ho z paušálu alebo z platobnej karty.

aplikacia telekom multiucet aplikacia telekom uhrada

Aktualizovaná aplikácia pre Android je už dostupná v obchode Google Play, verzia pre iOS zatiaľ čaká na schválenie v App Store. Celkovo si mobilnú aplikáciu Telekomu doteraz aktivovalo viac ako 130 000 zákazníkov.

Zdroj: tlačová správa Telekom

28.4.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+