Najmladší slovenský mobilný operátor 4ka dnes oslavuje 6. výročie vstupu na slovenský trh. Pri tejto príležitosti odštartuje spoluprácu s Ligou za duševné zdravie kampaňou Robím chyby a je mi to 4.
Za úspechom 4ky stoja hlavne nekonečné paušály
Na trh vstúpila 4ka 5. októbra v roku 2015 a okamžite zaujala ponukou mobilných dát za rozumnú cenu. Ako prvá tiež priniesla nekonečný dátový paušál. Dnes dosahujú nekonečné produkty vo 4ke viac ako nadpolovičný podiel predaných paušálov. Operátor má viac ako pol milióna aktívnych zákazníkov a tento podiel každým dňom rastie.
“V októbri 2016 sme uviedli na trh prvý skutočne nekonečný paušál. Dnes, po piatich rokoch, môžeme konštatovať, že to bol ťah správnym smerom, čo potvrdzuje aj to, že ku koncu septembra 2021 je viac než každý druhý predaný paušál (58 %) s nekonečnými dátami.”
Marek Jánošík, vedúci produktového oddelenia 4ky
Zaujímavosťou je, že minulý rok počas pandémie padol v 4ke nový rekord. Priemerný objem spotrebovaných dát datujúceho zákazníka 4ky presiahol 12 GB (12,34 GB), pričom TOP 10 % najviac sťahujúcich zákazníkov prenesie priemerne za mesiac viac ako 50 GB dát. Kontinuálna spotreba zákazníkov operátora pritom medziročne rastie o približne 20 %.
4ka spúšťa spoluprácu s Ligou za duševné zdravie
Pri príležitosti 6. výročia spúšťa operátor 4ka spoluprácu s Ligou za duševné zdravie. V rámci kampane Robím chyby a je mi to 4 podporí komunikáciu tém Ligy za duševné zdravie. 4ka zároveň poskytne Lige marketingovú podporu v objeme 25% zakontrahovaného reklamného priestoru v OOH a cez osobitný spot v online priestore.
“V pripravovanej kampani chceme poukázať na to, že robiť chyby je ľudské a posúvajú nás dopredu a naopak nezdravý je tlak vyvíjaný na umelú dokonalosť a bezchybnosť. Sociálne médiá vytvárajú nezdravú ilúziu krásneho sveta bez vád, ktorý je ale často výsledkom reality upravenej množstvom filtrov. Najmä mladí ľudia ale tejto predstave podliehajú a to, že sa sami necítia byť vhodní do tohto sveta vedie k nárastu úzkosti a ďalších duševných problémov. Aj preto ich chceme motivovať, aby boli sami sebou. Aby sa postavili tomuto tlaku a povedali si – je mi to 4.”
Roland Kyška, marketingový riaditeľ 4ky
Prieskum AMI Digital Index 2021 ukazuje, že len 2 % Slovákov nemajú účet na sociálnych sieťach. Sociálne siete si podľa prieskumu každý deň prezerá až 97 % mladých vo veku 15 až 29 rokov. Priemerne trávia ľudia na sociálnych sieťach 3 hodiny denne a u mladých ľudí to môže byť viac ako dvojnásobok. Sociálne siete im slúžia nie len na kontakt s blízkymi, ale aj na zábavu a tiež ako zdroj informácií.