2. časť: Konštrukcia,
  3. časť: Displej, výkon a pamäť,
  4. časť: Operačný systém, DVB-T prijímač
  5. časť: Multimédiá, komunikácia a konektivita,
  6. časť: Batéria a záverečné hodnotenie.

Čo skrýva vo vnútri

Tablet poháňa jednojadrový procesor Telechips TCC8925 Cortex-A5, ktorý môže pracovať na maximálnej frekvencii 1,2GHz. Dopĺňa ho 1GB operačnej pamäte RAM, čo je v tejto cenovej kategórii trochu neobvyklá hodnota. Väčšinou sa jej veľkosť pohybuje na úrovni 512MB. Táto dvojica si aj napriek nižšiemu výkonu poradila s chodom operačného systému veľmi dobre. Reakcie sú pomerne rýchle a dokonca aj pohyb medzi obrazovkami a v nastaveniach tabletu je plynulý. Občasne zaseknutie sa objaví aj tu, no pri práci nijako neprekáža. Rýchlosťou a reakciami sa Prestigio nemôže rovnať s drahšími modelmi tabletov, to však pri takomto zariadení v danej cenovej kategórii ani neočakávame.

Prestigio GeoVision GV7777 Acer Iconia B1 Asus MeMo Pad
Linpack  18 MFLOPS 74 MFLOPS  35 MFLOPS
Vellamo 664/262 1244/365  1078 / 403
NenaMark 2 26,7 FPS 20,5 FPS  21,7 FPS
CF-Bench 3967/938/2149 10232/3306/6076 5055/1738/3064
AnTuTu Benchmark  3476 6791 4332

Vnútorná pamäť má veľkosť 8GB, z ktorých je pre používateľa dostupných približne 6,8GB. Pre inštalovanie aplikácií a hier je k dispozícii 0,9GB pamäte. Po prvom spustení tabletu vám z nej ostane približne 750MB, čo by v spojení s pamäťovou kartou micro SD malo postačovať väčšine nenáročných používateľov. Podporovaná je dokonca aj funkcia USB Host, takže k tabletu si môžete prostredníctvom redukcie pripojiť aj externé disky, či periférie ako klávesnicu a myš.

Displej

Jednou z vecí, ktoré sú typické pre tablety s nízkou cenou, je použitie menej kvalitného zobrazovacieho panelu. Výnimkou nie je ani Prestigio GeoVision, ktorý disponuje 7 palcovým TFT displejom s rozlíšením 800×480 bodov. Vzhľadom na veľkosť displeja nie je toto rozlíšenie nijako ideálne, no postačuje. Text nie je ani zďaleka tak ostrý a detaily sa strácajú aj pri prezeraní fotografií. Väčšinu obsahu si tak budete musieť pre lepšiu čitateľnosť priblížiť. Pozorovacie uhly tiež nie sú na tom veľmi dobre. Pri naklonení tabletu do strán stráca obraz detaily a stáva sa len ťažko čitateľným. Vzhľadom na cenu to však nie je prekvapujúce.

1. časť: Úvod a obsah balenia,
  2. časť: Konštrukcia,
  3. časť: Displej, výkon a pamäť,