MojAndroid
Viac ako štyristo študentov a ľudí z praxe sa minulý týždeň zišlo v trnavskom hoteli Holiday Inn. 22. októbra sa tu konal druhý ročník neformálnej študentskej konferencie UNICAMP. Samotní účastníci a diváci prenosu na MeToo.sk ju označili ako najlepšiu marketingovú konferenciu roka.
Vrcholom celého dňa bola 266-slajdová prezentácia Darragha Doylea, ktorý divákom radil, ako využívať sociálne médiá nielen na marketing. Veľmi dobre bola hodnotená aj prezentácia bratov Šifrovcov – Jana a Mira – o ich rozdielnom pohľade na médiá.
Súčasťou konferencie bola aj panelová diskusia o problémoch a možných riešeniach vysokých škôl a univerzít na Slovensku. Do diskusie sa zapojili Vladimír Synek, Vladimír Šucha, Dana Petranová, Dalibor Jakuš a moderoval Ivan Ježík. „Milo ma prekvapilo, že sa do diskusie aktívne pridávali aj študenti z publika. Budúcnosť vysokých škôl im podľa reakcií určite nie je ľahostajná,“ povedal Ivan Ježík z organizácie Voices.
Organizátorom sa na UNICAMP podarilo pritiahnuť aj Richarda Rybníčka, ktorý hovoril o verejnoprávnej televízii. O nástrahách sociálnych sietí rozprával bezpečnostný expert Peter Košinár. Martin Bajaník predstavil marketingový koncept kaviarní Shtoor. Zora Jaurová ukázala kreatívne mestá v Európe a o byrokratických bojoch a architektúre rozprával Matúš Vallo.
Michal BohanesRado Ondřejíček študentom prezradili, čo majú robiť, keď chcú pracovať pre Google alebo reklamnú agentúru. Zaujímavosťou konferencie bol András Berta so svojou prezentáciou o organizácii festivalu Sziget. Po skončení konferencie podujatie pokračovalo afterparty v priestoroch klubu KiloWatt.
Samotný UNICAMP však bol len vyvrcholením viacerých aktivít, ktoré jej predchádzali. Týždeň pred konferenciou prebiehali v Trnave, Nitre a Bratislave workshopy na viaceré témy. Dokopy sa ich zúčastnilo až 195 študentov. Súčasťou bola aj týždňová Zaraguza Digital Academy.
Spomedzi 18 súťažiacich ju absolvovalo 6 víťazov, ktorí týždeň pracovali v agentúre Zaraguza Digital. Výsledkom tohto snaženia bol projekt MegaMotivátor.sk, prvé profesionálne vizitky pre študentov – účastníkov UNICAMP a „Like“ tabuľky. Vďaka nim mohli na konferencii účastníci vyjadriť súhlas s prezentujúcimi.
„Minulý rok sme mali veľmi pozitívne ohlasy a lístky na UNICAMP sa vypredali za neuveriteľné 3 dní. Reálny záujem ale mnohonásobne prevýšil naše očakávania. Na konferencii sa zišlo viac ako 400 ľudí a ďalších 2 300 nás sledovalo cez priamy prenos. Len počas konferencie účastníci poslali vyše 1 700 tweetov a hovorí sa o nej dodnes,“ povedal Jakub Ptačin, šéf občianskeho združenia Back-Space, organizátora konferencie UNICAMP a študent FMK UCM.
„Viacerí ľudia z praxe nám povedali, že to bola najlepšia marketingová konferencia roka. To nás zaväzuje pokračovať. A už teraz rozmýšľame, ako celé podujatie posunúť ešte ďalej,“ dodal.
Reakcie účastníkov nájdete na TwitteriFacebooku (rovnako aj fotografie). Záznamy prezentácií sú dostupné na MeToo.sk (www.metoo.sk/unicamp2011).
Portál MojAndroid.sk bol mediálny partner konferencie UNICAMP 2011.
3.11.2011

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+