MojAndroid

Spoločnosť Uber kompletne zmenila svoj branding. Logo a dizajn reklám, ktoré sa nám doteraz spájali so spoločnosťou, sú nahradené modernými šablónami, ktoré majú prispieť k otvorenosti značky a rozširovaniu produktového portfólia. Už pri pohľade na logo spoločnosti (na obrázku vyššie) je zrejmé, že tradičný dizajn bol kompletne nahradený zaujímavým tvarom, ktorý pozostáva z kruhu so štvorcom v strede.

Náš tip
TÉMA | 10 vecí o UBER, ktoré by ste mali vedieť

Uber nove logo

Tento štvorec je “bit”, ktorý budeme vídať pri všetkých produktoch spoločnosti Uber. Bit bude vždy v strede loga konkrétneho produktu, vďaka čomu budeme vedieť identifikovať spoločnosť, no každé logo bude jedinečné. Uber totiž už nechce byť iba spoločnosťou určenou na prepravu ľudí, ale experimentuje aj s donáškou jedla a ďalšími službami. Aj preto dáva zmysel, že spoločnosť prišla s takýmto nápadom, ktorý jej umožní propagovať niekoľko nezávislých služieb súčasne.

Uber

Tradičné čierno-biele logo bolo nahradené farebnými alternatívami, ktoré sa ešte aj líšia v závislosti od konkrétneho regiónu, kde Uber funguje. To znamená, že iné logo bude v Írsku, iné v Mexiku a iné v Indii. Pracovníci sa dlhý čas venovali spoznávaniu ľudí a kultúry na rôznych miestach vo svete, aby prišli s jedinečnými logami a farebnými schémami, ktoré v týchto častiach sveta využijú. Zmien je skutočne veľmi veľa a istý čas potrvá, kým si na ne zvykneme. Vzhľadom na to, že spoločnosť u nás funguje ešte iba chvíľu, nemali sme ani možnosť príliš si na predchádzajúci dizajn loga a reklám zvyknúť, a tak to bude pre nás možno o čosi ľahšie ako pre ľudí v iných častiach sveta.

Zdroj: Uber via The Verge

3.2.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+