MojAndroid

19. ročník TREND konferencie Marketingový manažment sa uskutoční už o dva týždne 11. júna. Celodenná konferencia je opäť nabitá prezentáciami o aktuálnych trendoch v marketingovej komunikácii a inšpiratívnymi kampaňami, ktoré uspeli tým, že našli odvahu odlíšiť sa.

logo-trendkonferencie

Z programu vyberáme:

Globálni a lokálni online hráči a ich postavenie v rámci komunikácie klienta
Prečo, ako a kedy použiť rôzne internetové platformy v procese komunikácie

Marketing v dobe mobilovej
Penetrácia mobilov, špeciálne smartfónov, a trendy v ich využívaní. Praktické ukážky využitia mobilov v marketingu

Odvážne komunikačné stratégie, ktoré víťazia
Case studies odvážnych kampaní na nezvyčajné cieľové skupiny, ktoré pohli spotrebiteľmi a rozvíjali nové cesty k zákazníkom. Výsledky týchto kampaní inšpirujú.

Zákazníci sú Tescu verní
Ako Tesco vytvorilo jeden z najväčších vernostných programov na trhu

Ako oživiť supertradičný produkt
Ryba premenila notoricky známu tresku zajedanú rožkom na akčný produkt zacielený na mladých

Hyza – budovanie dôvery v chladiacom pulte
Ako bojovať značkou v segmente, kde sa značka nenosí, a pestovať dôveru u spotrebiteľov v dovozom preplnenom biznise s čerstvým mäsom

Ako zapojiť celé komunity do spoločného projektu
SPP zapojil do projektu SPPoločne cez sociálne siete a médiá celé mestské a obecné komunity

Kam smerujú výdavky na reklamu?
Vývoj a predikcia reálnych výdavkov na reklamu v roku 2013 podľa mediatypov

PREMIÉRA – TREND Kampaň roka 2013
Prvý ročník novej súťaže najlepších reklamných kampaní za uplynulý rok

Hlasujte za kampaň roka 2013 http://medialne.etrend.sk/marketing-clanky/trend-a-medialne-sk-vyhlasuju-kampan-roka-2013.html

Program a prihlášku nájdete tu. http://konferencie.etrend.sk/trend_konferencie/marketingovy-manazment-2013.html

TREND Konferencia Marketingový manažment 2013 sa uskutoční v utorok 11. júna v Bratislave.

Zdroj: TREND Representative

30.5.2013

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+