Telekom štartuje partnerstvo s novou komunikačnou platformou immmr, ktorá v sebe spája to najlepšie z komunikácie na báze internetu s výhodami mobilnej komunikácie.
Jedno číslo pre smartfón, tablet aj počítač
Immmr virtualizuje telefónne číslo a prenesie ho do cloudu – so svojim existujúcim telefónnym číslom môže používateľ komunikovať nezávisle od svojho smartfónu a SIM karty.
Služba umožňuje používať jediné číslo mobilného telefónu z akéhokoľvek zariadenia – smartfónu, tabletu, alebo počítača. Kontakty sú uložené v cloude a po prihlásení sú dostupné na akomkoľvek zariadení.
Immmr automaticky rozozná, kto zo zoznamu kontaktov používa immmr a označí ho immmr ikonou. Ak má priateľ immmr, zákazník môže jednoducho nadviazať bezplatný hovor alebo videohovor cez dáta, alebo cez bežný mobilný hovor priamo v aplikácii.
Benefity pre zákazníkov Happy paušálov
Aplikácia immmr umožňuje posielať správy a súbory, realizovať bezplatné hovory a videohovory s inými používateľmi aplikácie immmr s využitím dát. Ak si zákazník aktivoval doplnkovú službu immmr a práve sa nenachádza v dosahu pokrytia internetu, využije na posielanie správ a súborov či hovory klasickú mobilnú sieť. Používanie immmr nie je obmedzené len na vybraných používateľov – cez immmr je možné zavolať aj známemu, ktorý immmr nemá.
V rámci úvodnej ponuky dostanú zákazníci paušálov Happy 100 voľných minút pre medzinárodné volania a dodatočné číslo zadarmo.
Jedna SIM, viac čísiel
Aplikácia svojim používateľom onedlho ponúkne aj možnosť využívať okrem svojho primárneho čísla aj ďalšie čísla pre rôzne potreby: keď potrebujú zverejniť číslo v rámci inzerátu, ak sa nachádzajú v zahraničí, či ak chcú jednoducho používať špeciálne číslo pre osobitnú komunitu. Pri štarte služby budú dostupné čísla s predvoľbou Veľkej Británie, ďalšie krajiny pribudnú neskôr.
Aplikácia immmr je aktuálne bezplatne dostupná pre zariadenia s operačným systémom Android a iOS, ale aj cez webové rozhranie web.immmr.com.
Slovensko je aktuálne prvou a jedinou krajinou, v ktorej je služba dostupná. V blízkej budúcnosti sa služba rozšíri aj do ostatných krajín. Keďže ide o úplne novú službu, immmr bude na základe informácií a spätnej väzby z reálnej prevádzky aplikáciu pravidelne upravovať a vydávať aktualizácie v rýchlom slede.
Zdroj: tlačová správa
Dalsia telekom chat aplikacia? Nestacilo im po poslednom fiasku z predminuleho roku?
dajte lacny internet, a staci whatsapp, omfg, ako to spravila 4ka