Tento rok mi v rámci redakcie pripadla milá povinnosť a tou je test najnovšej generácie Peugeot 308, ktorý sa stal oficiálnym automobilom tohtoročnej Android Roadshow 2014. Nový hatchback je dizajnovým skvostom, ktorý sa medzi automobilmi automobilky Peugeot skutočne vyníma. Zaujme už na prvý pohľad a to nielen zovňajškom, ale aj vnútrom. Ako sa teda vlastne jazdí na Android aute a aké funkcie ponúka pre používateľa inteligentných zariadení? Aj to sme zisťovali počas nášho testovania Auta roka 2014.
Začneme ale pekne od začiatku. Nový Peugeot 308 oproti svojmu predchodcovi ponúka najmä nižšiu hmotnosť, za čo vďačí novej koncernovej modulárnej platforme EMP2. Po odtučňovacej kúre váži 1340 kg, čo je o niekoľko desiatok kg menej ako v prípade staršej generácie. Novinka na dĺžku meria 4253 mm, vysoká je 1472 mm a šírkou sa dostala na 1804 mm. Rázvor náprav je 2620 mm (vzdialenosť medzi prednými a zadnými kolesami).
Dizajn Peugeotu 308 nijako nevybočuje zo zaužívaných štandardov. Na prvý pohľad pôsobí moderne, čomu určite napomohli aj predné svetlomety, hliníkové disky a mriežka chladiča. Na prednej kapote nájdete tiež logo automobilky, ktoré sa však oproti staršiemu Peugeotu 308 taktiež menilo. Teraz je minimalistickejšie a musím povedať aj krajšie. Predné aj zadné svetlá odvádzajú svoju prácu dobre. Poteší pri nich automatické zapínanie po naštartovaní, pričom prepínanie medzi dennými a stretávacimi svetlami sa realizuje automaticky na základe vonkajšej úrovne osvetlenia.
Úsporný a výkonný motor
Nový Peugetot 308 prichádza na trh v niekoľkých variantoch s benzínovými a dieselovými motormi. Na výber máte napríklad model s prepĺňaným benzínovým motorom s výkonom už od 92 kW, ale tiež lacnejšiu trojvalcovú pohonnú jednotku s výkonom 60 kW. Poteší aj úsporný benzínový agregát s prepĺňaným zážihovým trojvalcom 1.2 e-THP (96 kW/130 k). Ak preferujete diesel, tak potom určite oceníte možnosť vybrať si výkonný dvojliter BlueHDi so systémom STOP&START s manuálnou alebo automatickou prevodovkou. My sme testovali Peugeot 308 s motorom 1.6 HDi.
Pohodlnú a dynamickú jazdu zabezpečuje štvorvalec 1.6 HDI s výkonom 68 kW alebo tiež 92 k, ktorého maximálny krútiaci moment je 230 Nm pri 1750 otáčkach za minútu. Ak neplánujete s autom jazdiť rýchlostné preteky, tak vám jeho výkon bude bohato postačovať. Prvé prevodové stupne ponúkajú pri svižnejšej jazde po meste výbornú akceleráciu, ktorú oceníte pri rozbiehaní do križovatiek, ale aj pri predbiehaní. Horšie to je už pri rýchlejšej jazde po dialnici, kde je rozbeh na maximálnu povolenú rýchlosť už pomalší. Aj pri 130 km/h si však motor zachováva dobré vlastnosti (otáčkomer pri tejto rýchlosti ukazuje približne 2300 ot./min) a pri dupnutí na plynový pedál vás určite nesklame. Samozrejme pri nami testovanej motorizácii je už pri plnom naložení (piati pasažieri s batožinou) cítiť určité nedostatky a akcelerácia už nie je taká svižná. Pochváliť musím odhlučnenie interiéru, na ktorom si dali inžinieri s Peugeotu záležať. Jazdenie po diaľniciach je preto s Peugeot 308 pohodlné aj na dlhšie trasy.
Vďaka zníženej hmotnosti a úspornému motoru Peugeot 308 prekvapí aj spotrebou. Výrobca ju pri nami testovanom modeli uvádza na úrovni 3,4 l/100km pri jazdení mimo mesto. V mestskej premávke sa má pohybovať v medziach do 4,4 l/100km a v kombinácii niekde na 3,7 l/100km. Naše skúsenosti boli také, že pri kombinovanej jazde po meste a zväčša po dialnici, sme dosiahli spotrebu na úrovni do 5,5 l/100 km. Celková priemerná spotreba sa po prejdení 3000 km dostala na 5 l/100 km, čo je výborná hodnota.
FOTOGALÉRIA
Jazdnými vlastnosťami nesklame
Ani rýchlejšia jazda nerobí Peugeotu problémy. Ako som už aj vyššie spomínal, motor si spokojne pradie aj pri vyšších otáčkach na diaľnici. Odhlučnenie kabíny zvládol výrobca na výbornú a to isté platí aj o karosérii, ktorá pri prechode nerovnosťami prenáša len tiché tlmené zvuky. Auto dobre sedí aj v zákrutách a vďaka menšiemu volantu s dobrou odozvou sa aj výborné ovláda. Pri rýchlejších prejazdoch v zákrute však môžete pociťovať nadnášanie zadnej nápravy, ktoré je najviac citeľné pri prejazde cez nerovnosť. Vo všeobecnosti však platí, že pri Peugeote 308 si jazdu užijete ako v meste, tak aj pri dlhších trasách po diaľnici.
Menšie rozmery na úkor zadných cestujúcich
Pri novej generáciu Peugeotu 308 musel výrobca vzhľadom na menšie rozmery urobiť kompromisy v interiéri. Tie sa naplno prejavili najmä pri zadných cestujúcich. Pre tých ostalo miesto tak akurát. Pre väčšie osoby, bez toho aby sa obmedzilo pohodlie vodiča a jeho spolujazdca vpredu, príliš veľa miesta už nezostáva. Objem batožinového priestoru je naopak na svoju triedu veľkorysý a ponúka výrobcom udávaných 420 litrov. Ak sklopíte zadné sedačky rozšíri sa na 1228 litrov. Priamo v zadných sedačkách je navyše aj výklopná opierka, ktorá poslúži aj ako otvor do kufra - len pre prípad, že by ste sa tam počas jazdy potrebovali dostať.
Vpredu je naopak priestoru na rozdávanie a za volant sa pohodlne usadí asi každý. Pozornosť tu púta najmä čistý vzhľad palubnej dosky s minimom ovládacích prvkov. Peugeot sa ich totižto rozhodol zakomponovať priamo do palubného počítača, ktorého ústredným prvkom je 9,7" dotyková obrazovka, ktorá sa dokáže pripojiť k zariadeniam prostredníctvom Bluetooth, prípojky jack alebo USB. Všetky funkcie a nastavenia, vrátane klimatizácie, máte teda k dispozícii vždy na dotyk prsta. Zobrazovacia jednotka ponúka aj pri jasnom slnečnom dni dostatočný jas a je dobre čitateľná. Intenzita podsvietenia sa dá nastaviť aj ručne.
Sedadlá majú športový charakter a vďaka ich tvarovaniu sa v nich dobre sedí aj v zákrutách. Poťah už na prvý pohľad vyzerá kvalitne a na dotyk pôsobí príjemne. Taktiež nastavenie polohy ponúka dostatočný rozsah. Použité materiály sú kvalitné a v interiéri nič nevŕzga.
Vzhľad a dizajn zvíťazili nad praktickosťou
Čo musím Peugeotu 308 vytknúť, je pomerne málo miesta pre odkladanie drobností. Svoj smartfón si môžete umiestniť jedine tesne pred riadiacu páku, kde však zakrýva prístup k 12V konektoru zapaľovača, USB portu a ovládaniu vykurovania. Lakťová opierka je dobre nastaviteľná a ukrýva v sebe ďalší, tentokrát už väčší odkladací priestor. Bez problémov ukryjete doň napríklad peňaženku alebo aj mobil. Na priestor je bohatý úložný priestor pred spolujazdcom vodiča. To isté platí aj o odkladacom priestore v dverách.
Výrazne odlišným je prešívaný kožený volant, ktorý je oproti iným automobilom menší. Riadenie s ním je veľmi pohodlné, čomu pri cestovaní napomáhajú aj rýchle ovládacie prvky. Tých však nie je až tak veľa, pretože Peugeot sa snažil čo najviac funkcií integrovať do palubného počítača. Nájdete tu teda len ovládanie hlasitosti, ladenie rozhlasových staníc a ovládanie hudobného prehrávača. Tlačidlami zas môžete zmeniť zdroj audia, či prelistovať sa v zozname kontaktov pripojeného telefónu.
Osobne by som privítal, keby sa funkcie ako klimatizácia dali ovládať priamo zo stredového panelu pomocou klasických ovládacích prvkov. Ovládanie pomocou dotykového panelu je niečo úplne nové, no na to, aby bolo pre vodiča intuitívne, si naň musí chvíľu zvykať. Nevýhodou je tiež to, že nemôžete robiť niekoľko úkonov súčasne. Ak bude napríklad súčasťou výbavy aj navigácia, tak počas jej používania nebudete môcť pomocou displeja ovládať napríklad klimatizáciu alebo hudobný prehrávač.
Zaujme netypickými budíkmi
Palubné budíky prešli tiež netypickou zmenou. Na rozdiel od iných automobilov má totižto ukazovateľ rýchlosti otáčok motora opačný smer. Pohybuje sa teda od najmenších po tie najvyššie sprava doľava. V strede medzi otáčkomerom a ukazovateľom aktuálnej rýchlosti sa nachádza ešte LCD panel, ktorý zastupuje funkcie ukazovateľa rýchlosti. Škoda, že ho Peugeot nevyužil aj na zobrazenie ďalších informácií, ako napríklad priemernej spotreby, či povelov navigácie. Podsvietenie palubnej dosky je primerané okolitým svetelným podmienkam, no dá sa nastaviť aj manuálne.
Peugeot i-Cockpit a jeho inteligentné funkcie
Ako som už spomínal, Peugeot vybavil najnovší Peugeot 308 novým systémom ovládania, ktorý nazýva i-Cockpit. Ten pozostáva z dotykovej obrazovky s funkciami, ktoré slúžia na ovládanie klimatizácie, hudobného prehrávača, rádia, navigácie, či na príjem a vykonávanie telefónnych hovorov. V tejto časti si opíšeme, čo všetko môžete pomocou nej robiť. Zameriam sa predovšetkým na multimediálne funkcie a tie úzko spojené s využívaním smartfónu v automobile.
Dotykový displej po svojich stranách obsahuje aj skratky k rýchlemu spusteniu používateľského prostredia pre ovládanie klímy, hudobného prehrávača, telefónu a ponúka aj prepnutie na nastavenie klimatizácie, prehľad aktuálnej spotreby a dojazdu s aktuálnymi hodnotami, či s pamäťou na dve cesty. V nastaveniach palubného systému nájdete možnosti pre úpravu zvuku s podporou ekvalizéru a samostatným nastavením úrovní basov a výšok. Samozrejmosťou je pokročilá zmena vyváženia reproduktorov, či možnosť zmeniť zvonenie a jeho hlasitosť. Pre používateľa je k dispozícii aj kalkulačka, či kalendár.
Hudobný prehrávač môže prehrávať audio z niekoľkých zdrojov, ako CD, USB kľúča alebo pripojením externého zdroja cez 3,5 mm audio jack. Prehrávanie napríklad po pripojení USB začne automaticky. Pre priaznivcov dobrej hudby je výbornou správou, že Peugeot v novej 308-čke použil kvalitnú audiosústavu, ktorá ponúka skutočne viac než dostatočný výkon a výborný zvukový prednes v celom frekvenčnom spektre. Ak si budete chcieť okoreniť jazdu poriadnymi basmi, tak tie tu tiež nechýbajú. Samozrejmosťou je potom aj prepojenie smartfónu cez Bluetooth, pomocou ktorého je možné ovládať prehrávanie skladieb priamo z volantu. Počúvať môžete napríklad svoju obľúbenú hudbu cez Spotify alebo Google Hudba.
Pomocou multimediálneho systému sa dajú prehrávať aj obrázky. Ich rýchlosť načítavania však nepatrí k práve tým najrýchlejším. Poteší aj taká maličkosť, ako možnosť nastaviť ľubovoľný obrázok za pozadie uvítacej obrazovky.
Už štandardom sa v automobiloch stáva prítomnosť handsfree súpravy pre telefonovanie. To, ktoré sa nachádza v Peugeote 308, ponúka dobrú citlivosť a kvalitný prenos hlasu. Druhá strana sa ani počas riadenia automobilu na kvalitu nikdy nesťažovala a nemusel som ani zbytočne zvyšovať hlas. Vykonávanie, či príjem hovorov sa realizuje priamo na dotykovej obrazovke - využiť však môžete aj prijatie hovoru pomocou tlačidla na volante. Na výber máte aj telefónny zoznam a posledne prijaté, či volané kontakty.
Celkovo dotyková obrazovka nereaguje tak rýchlo, ako sme si už zvykli na smartfónoch. Každý dotyk sprevádza malé oneskorenie, ktoré je však podľa mňa plne prijateľné a komfort používania neznižuje.
FOTOGALÉRIA - interiér
Výbava, cena a parametre
Peugeot ponúka novú 308-čku vo výbave Acces, Active a najvyššej Allure. Už v strednej výbave sa môžete tešiť napríklad na automatickú dvojzónovú klimatizáciu, elektrické ovládanie všetkých okien, tempomat, dažďový a svetelný senzor, ale aj Hill assist. Tento uľahčuje rozjazd a manévrovanie pri stúpaní. Táto nová technológia nachvíľu znehybní vozidlo (približne na 2 sekundy), aby ste mali čas prejsť nohou z brzdového pedálu na plynový.. V najvyššej výbave získate navyše aj Full LED osvetlenie, bezkľúčový prístup a štartovanie + zásuvku na 220V, elektrickú parkovaciu brzdu. Už za 480 eur môžete získať balíček Driver Assistance Pack, ktorý pridáva celý rad bezpečnostných funkcií, ako adaptívny radarový tempomat, systém upozornenia na nebezpečenstvo kolízie a systém núdzového brzdenia. Doplatiť si môžete aj za systém snímania mŕtveho uhla, či parkovaciu kameru. Cena Peugeotu 308 začína v najnižšej výbave na 12890 €, a podľa výbavy sa môže dostať až na 24190 €.
Čo dodať na záver? Len toľko, že na jazdenie Peugeotom 308 sa už tešíme a najmä na to, keď sa ním dovezieme priamo na miesto konania stretnutia fanúšikov Androidu - AndroidRoadshow 2014. Precestujeme ním celé Slovensko, takže tento rok dostane od nás a slovenských ciest určite poriadne zabrať. Hlavné pozitívum vidím v jazdných vlastnostiach, pohodlnom interiéri a nízkej spotrebe, ktorú pri dlhých trasách určite oceníme. Vidíme sa na AndroidRoadshow, kde si budete môcť Auto roka 2014 vyskúšať aj vy :)
Motor | 1.6 l HDi FAP 92k |
---|---|
Výkon (kW (k) pri ot/min) | 68 kW |
Točivý moment (Nm) pri ot./min. | 230 / 1750 |
Maximálna rýchlosť (km/h) | 183 |
Zrýchlenie z 0 - 100 km/h (s) | 11,3 |
Spotreba mesto/mimo/kombinovaná | 4,4 / 3,4 / 3,7 |
Objem nádrže (l) | 53 |
Objem batožinového priestoru základ/sklopené sedadlá | 420 / 1228 |
Rozmery - dĺžka/šírka/výška (mm) | 4253/1863/1457 |
Prevádzková hmotnosť (kg) | 1 340 |
Cena | Základná výbava: 12890€ Nami testovaný model:16890€ |
..ignorujete udalosti týkajúce sa androidu na ktoré vás upozorňujú čitatelia v komentároch, a teraz navyše uverejnite recenziu auta. Recenziu auta na portáli o andoride? Tipujem, že do roka, táto stránka nebude mať nič s androidom spoločné.
Ktoré konkrétne udalosti ignorujeme? Skús dať aspoň jednu, nech tvoj komentár nevyznie ako čisto hejterský. Dik :)
Ďalší tendenčný komentár, držme sa radšej faktov. Posledné týždne sme makali na recenziách HTC One, Galaxy S5, Xperia Z2 Tablet, dokonca máme ako jediný ja Slovensku aj detailné porovnanie One vs S5. Test auta je ako bonus pre nadšencov technológií, ktorí chcú prepojiť auto s mobilom :-)
Takže hejterský komentár, dobre. Sám som upozorňoval cca 3 týždne dozadu na to, že Amazon store oslavuje narodeniny a boli tam nejaké aplikácie na stiahnutie zdarma, ktoré by potešili čitateľov. Ďalej pred prvým vysielaním relácie “Čo ja viem” som v komentároch čítal upozornenie na túto reláciu, ktoré neskôr zmizlo, ale článok/bleskovka o tom žiadny.
Takže, aby sme si rozumeli, nechcel som hejtovať, ale musíte uznať, že tu chýba funkcia poslať tip na článok a recenzia auta na android stránke je od veci.
Zacnem od konca, suhlasim s tym, ze je nasa chyba, ze tu stale nemame TIP na clanok. Preto to co najskor doplnime.
Priznam sa, ze ten Amazon som osobne nezachytil, o hre Co ja viem sme pisali, dokonca uz vysla aj recenzia na appku.
https://www.mojandroid.sk/2014/04/11/android-aplikacie-co-ja-viem/
Chápem, že keď dostanete auto, tak bartel tomu bude aspoň recenzia na ich auto, ale článok som ani nečítal, ani ma nezaujíma spotený peugot a ani citroen čo sú myslím najnižšie rady francúzskych áut. A aj keby ma to zaujímalo, tak si to neprečítam od niekoho, kto o tom nemá páru (nič v zlom, ale orientujete sa na mobilné technológie a nie automoto), radšej iných slovenských blogerov aj keď ako to poznám nevedia na videu ani riadne opísať auto bez “eeehhh”, “hmmmm” atď ale budiš. Chlapy, zas keď niečo robíte, robte to riadne a nestrácajte svoju tvár, raz sa to vráti, a ak sa budete takto zapredávať, tak aspoň niekomu, kto má s mobilmi a pod niečo spoločné.
To že si niečo myslíš, nie je vždy pravda… Je to auto roka 2014! A určite nieje Peugeot ani Citroen nasjnižšia rada francúzskych aut. Vidím že máš prehľad…
Predpokladám že si ďalší spotený zástanca “fau veé”. Otvor oči.
Nehovorim, ze je zle ale poznam par ludi co maju aj peugota aj citreny a maju kopu chyb, a tym myslim aj take trocha nenormalne ako zlomena torzna tyc na cca 4 rocnom aute, co sa asi ani zlomit neda ale neuznali si vyrobnu vadu. Dalsie ako zla elektronika – okna, abs, turbo, haklive na olej atd. Nehovorim, ze su zle, ale maju kopu chyb. Dokonca si dovolim povedat, ze viac ako skodovky. Kamarat ma cely zivot renaul a tak tiez ma kopu chyb, pravidelne menenie turba po cca 150 000km, alebo clio haklive na sviecky atd
Francuza nevlastnim, mal som Toyotu a mega staru a max spokojnost, nikdy ma nesklamala, nic jej nevadilo, a o mnoho tichsie auto ako vacsina inych. Ine auta vypisovat nebudem, to je na dlho, ale pozri si statistiky, ze po kolkatich rokoch ma ake auto ake vady, resp % mieru kazivosti a zistis, ze za auto sa oplati priplatit.
Ja som sa neznazil poukazovat na auto ale redakciu, isli mimo tematiky, ale som rad, ze reagujes.
Všetky Fracúzske autá sú na p…, pekné, ale na p…, čo sa týka bezpečnosť a kvality dielov. Nehovorím, že sa rozsypú hneď po 10k, ale 500k len tak ľahko nedáš. Zase keďže sú také kazové aspoň použité náhradné diely sú lacné, keď ich je kopa. Ja mám hondu, nabúral som a teraz za plechy a svetlo platím toľko, že by som si mohol kúpiť ojazdeného pičota či vaginaulta :D Ak si po piatich rokoch kupuješ nové tak ti to môže byť jedno až na to že ho predaš podstatne lacnejšie ako keby si napr mal tak starú oktáviu, či golfa za tú istú cenu.
mam znameho ktory ma autodopravu a pouziva dodavky renault, za rok robia na autach 200-300 000km… kazda z tych dodavok ide na 750-“mega” km. 2 krat mozes hadat preco kupuje renaulty a nie mercedesy ;)
Tebe odporúčam naučiť sa radšej slovenský jazyk ako hejtovať inak skvelú recenziu, ktorú si ani nečítal.
Poukaz mi prosim na chyby, rad sa nieco doucim. Ja neviem, ze by v slovenskom jazyku bolo slovo “hejt” spisovne a dokonca ani v inok jazyku.
typický slovák, ofrfle niečo skôr ako si to prečíta alebo vyskúša … . Škoda písmenok na takýto komentár.
ma uplnu pravdu. toto nie je web o autach takze to tu nema co robit. kebyze to je nejaka reklama na samsung, htc… mozno este aj mobilneho operatora ale recenzia na auto? to je trosku odveci nie?
keby som si chcel precitat recenziu na auto tak idem na ine stranky nez na mojandroid.sk. na tomto webe nikoho nezaujima recenzia auta aj keby bola akokolvek dobra. ludia sem chodia kvoli androidu…
Od vcera mi pred blokom stoji C4 grand picasso a ak to je nizsia rada, tak ja ti potom neviem :D
Mal som namysli, ze kvalitativne je na nizsiej urovni ako iny vyrobca, tak ako.si to pochopil ty to nie, maju pekne auta, ale mozeme to prirovnat napr HTC – Samsung, to co sa vacsinou rozobera -» kvalita spracovania, hlinik -» plast (hlink+polykarbonat -» polykarbonat) a HTC je vyssia trieda v spracovani ale Samsung po soft stranke aj napriek par lagom (nie u kazdeho) slape vyborne, takze je to polemizujuca tema.
Tomáš CZ, je smutné že ako náš pravidelný čitateľ odsudzuješ niečo, čo si ani nečítal. Je preto asi zbytočné čokoľvek vysvetľovať. Ak by si čítal text, vedel by si, že auto sme testovali aj z pohľadu prepojenia s mobilom.
A hovoriť o zapredanosti je dosť urážka, to nebol nikdy náš štýl. To nám akože radíš, aby sme sa nechali zapredať? To nemyslíš vážne, že? :-)
Mal som namysli, ze pokial tam nebude ovladaci panel s android OS, tak je takyto clanok zbytocny tu. Podla mna to citala tak 1/5 ludi co sem chodia a z toho tam polovica bola za. Nemal som to namysli ako urazku, skor ako zamyslenie sa nad cestou ktorou chcete ist. Rovno sem mozete dat reklamu na starobne sporenie, ktore si mozete kontrolovat cez appku v mobile, ludia si to precitaju ale Vase renome padne.
Ja sem chodim rad, lebo nemusim hladat na x strankach info a stracat cas prekladanim. Nanviac ma.stve, ze na mobilnej verzii su komenty pod clanok ale na normalnej uz na dalsej stranke, co je mega zle a to nik nepocuva doteraz a vacsina sme sa stazovali, ale recenzia o aute je ok?
Som rad, ze si ma vsimate, ze na mna aspon kliknete a vidite moje prispevky, a ze si to mozno aj cenite, ale urobte lepsiu vec a dajte spat komenty pod clanok, nam je fuk, ci to niekedy nenacita, tak to vyhovovalo. Urobili Ste krok spat. Keby Ste to mali ako teraz a chcete inovovat, tak to spravite ako to bolo.
Tomas SZ, sorry za preklep pri nicku. Sme samozrejme radi za kazdeho citatela a aj tvoj nazor nas zaujima.
Nemyslim, ze by malo trpiet nase renome recenziou na auto, navyse ked robime kopec inych aktivit a testov a nezanedbavame nase hlavne temy. Android v aute pouziva velmi vela ludi, je to oblast, ktorej sa chceme aj dalej venovat – drziaky do auta, nabijacky, navigacie, atd.. Zaujimave, nemyslis? :-)
Co sa tyka komentarov, bolo to rozhodnutie, ktore nam pomohlo precistit mnostvo obsahu a funkcii na webe. Ma to podla nas zmysel, takto sme viac zviditelnili forum, kde sa mozu ludia viac diskutovat. V mobilnej teme mame menej funkcii a tam sme uznali, ze preklikavat sa do diskusie nema zmysel.
Oky ja neberem, ze.treba robit recenzie na doplnky do auta, ale pokial nebude v aute android tak naco? Spravte web mojautomobil.sk a je to ok. Tie komenty strasne chybaju na webe, si pamatam kee sa diskutovalo a bolo aj aj 70 prispevkov, teraz ich je tak 50 a aj to len pri par temach. Skoda toho.
Bol som trocha skeptický, keď som videl nadpis, ale recenzia je super. Skvelá práca !
Chlapi, veď prvý apríl bol pred týždňom =)
Gratulujem vam k tejto ospevnej recenzii sponzora…
Pravdou je, že tento automobil vychválilo viacero portálov, ktoré sa na ich testovanie špecializujú. Ja som sa snažil zhrnúť v recenzii moje vlastné skúsenosti a myslím, že celkom odrzkadľujú to, čo sa píše aj na iných weboch. Určite nebolo mojim úmyslom, Peugeot ospievať.
Som čakal aj opis vo forme:
Na ľavej strane sa nachádza dvojica dverí, jedno zrkadlo, smerovka. Na pravej strane je to rovnaké. Vrch nám tento krát ostal čistý. Spodná strana ukrýva 4 kolesá. 3.5 mm jack sa bohužiaľ nachádza vo vnútri zariadenia… a tak ďalej :D. Takéto opisy totiž mám veľmi rád :D.
Tiež ma prekvapila recenzia na auto od androidportalu. No druhé prekvapenie sa už nekonalo, keď som sa dočítal, že len pár malých vecí je zlých na aute, ale v podstate o nič nejde a je super.
Dosť drahý tablet ;)
Dajte na to zelene folie a android panaka a budete original ;)
Je pravda že do pár rokov už bude aj auto prepojené do vysokej úrovne s mobilnými zariadeniami ale nečakal som tu nejaké ohodnotenie auta, ale na druhej strane, nech to číta ten koho to zaujíma, ak máte možnosť prečo ju nevyužiť? :-), inak celkom v poho svetlá na aute