Cena, napriek tomu, že je súčasťou marketingového mixu a je jediná, ktorá produkuje zisk, je najviac zanedbávaná. Vo všeobecnosti jej manažéri venujú najmenej času ako ostatným 3 P. Problematika pricingu je rozsiahla a rozličná v každom odvetví. Pokiaľ chcete načrieť do tejto problematiky v online odvetví, kde fungujú e-shopy, pochopiť rolu online pricingu v marketingovom mixe, získať istotu pri nastavovaní cien v e-shopoch a pochopiť ako nastaviť cenu tak, aby zvyšovala výnosy mali by ste sa aj vy zúčastniť workshopu s Václavom Lorencom tu: http://www.pricemaniaacademy.sk/zaklady-smart-pricingu-e-shopov
Pricemania Academy ti ponúka jedinečný vzdelávací program pre e-shopy a on-line firmy pôsobiace na slovenskom trhu. Formou interaktívnych workshopov a webinárov účastníkov prevedieme celou problematikou on-line podnikania.
Naučíš sa, ako vybrať správny segment a cieľovú skupinu, cez dlhodobo udržateľnú cenotvorbu tvojich produktov a služieb, spustenie použiteľného a na mobilné technológie optimalizovaného webu, získavanie a zvyšovanie návštevnosti a jej premenu na reálnych zákazníkov, až po otázky budovania značky, vzťahov so zákazníkmi a médiami a prípravu projektu na pôsobenie na zahraničných trhoch.
MojAndroid.sk je mediálny partner Pricemania Academy.