MojAndroid

Stretnite expertov pre online marketingu už tento týždeň na TREND konferencii Internet a reklama 2012. Týždenník TREND organizuje ďalší ročník konferencie Internet a reklama, ktorá sa uskutoční už tento týždeň vo štvrtok 4. októbra 2012.

Na konferencii sa dozviete:

  • Čo si bankové inštitúcie nemôžu dovoliť v online komunikácii oproti komerčno-zábavným subjektom? Ako prepojiť na sociálnych sieťach marketing a PR? Je monitoring sociálnych sietí efektívny nástroj alebo len predražená aplikácia? Za banku vystúpi Petra Pšánská, expertka na sociálne médiá, ZUNO Bank
  • Ako obľúbená bratislavská sieť kaviarní Shtoor dostala národného hrdinu na web. Partner úspešnej siete kaviarní Shtoor Martin Bajaník porozpráva o marketingovom koncepte a využití nových médií.
  • Prečo sú staré dobré bannery sexy ako ešte nikdy. Aké formáty využívajú slovenské aj zahraničné weby najviac a ktoré fungujú najlepšie? Pozrite si case-studies najlepších slovenských digitálnych kampaní, ktoré využili tradičný banner v inovatívnej podobe. Vystúpi kreatívny riaditeľ agentúry Core4 Andrej Csino
  • Ako sa zbaviť dezilúzií o Facebooku a spol. Ak sa vám stalo, že u vás niekto zaklopal a ponúkal zázračný liek na všetky marketingové bolesti a často spomínal Facebook, nie ste v tom sami. Rovnako nie ste stami, ak ste po viacerých pokusoch zaznamenali sklamanie. V 30 minútach s vami Marek Bačo z H1 Slovakia prejde rôzne dezilúzie, ktoré sociálne médiá prinášajú, a návod, ako sa im vyvarovať.
  • Ako Procter&Gamble skĺbil online a offline dáta do jedného prieskumu. A mohol tak porovnať efektívnosť internetu a televízie pre oslovenie svojej cieľovky. Case study veľkej FMCG spoločnosti budú prezentovať Tamás Ács z Gemiusu a Péter Juhász, regional digital director v Procter & Gamble.

Ďalšie detaily z programu konferencie si pozrite na www.trendkonferencie.sk

1.10.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+