MojAndroid

Na našej stránke väčšinou uverejňujeme buď neutrálne správy o operátoroch v podobe informácií o novinkách v ich ponuke, prípadne aj kritické, ako napríklad v predvianočnom období o tzv. zmluvných pokutách. V mnohých prípadoch si kritiku zaslúžia, napríklad aj za neprehľadné a komplikované cenníky, nanucovanie nepotrebných služieb, chabé dátové balíky a či ponuku služieb, ktoré sú stavané tak, aby pre zákazníka neboli až priveľmi výhodné.

Nájdu sa však aj zriedkavé svetlé výnimky, pri ktorých zákazník skutočne získa využiteľnú službu, ktorá mu môže ušetriť finančné prostriedky a dokonca za ňu nemusí nič platiť, aktivovať si dodatočný balíček a ani sa viazať. Takou je aj služba Navzájom zadarmo, ktorú Orange predstavil minulý týždeň. Ak ste o nej ešte nepočuli, len v rýchlosti zopakujem, že sa jedná o možnosť vytvoriť skupinu piatich zákazníkov Orangeu, ktorí si medzi sebou môžu ľubovoľne navzájom telefonovať zadarmo. Skupinu môže vytvoriť každý zákazník, ktorý má mesačný poplatok za paušál aspoň vo výške 20 eur. Naopak, členom skupiny sa môže stať úplne každý zákazník Orangeu, aj keď využíva nulový paušál alebo predplatenú kartu Prima.

Priznám sa, keď som prvýkrát čítal tlačovú správu o tejto ponuku, podvedome a neskôr vedome som hľadal ten povestný háčik, ktorý by službu nejako znevýhodňoval. Tentokrát však naozaj žiadny nebol, ak samozrejme nerátame podmienku minimálne 20 eurového paušálu, ktorý je však vzhľadom na benefity služby celkom pochopiteľný. V okruhu mojich známych bola táto služba tiež sprvu prijímaná nedôverčivo a viacerým sa na slovenské pomery zdala až podozrivo výhodná. Keď sa presvedčili, že naozaj neskrýva žiadne nemilé prekvapenie, viacerí sa ju rozhodli aktivovať, keďže sa im zdala fakt prospešná a využiteľná.

Orange Navzájom zadarmo b Orange Navzájom zadarmo

Bohužiaľ, Slováci sú (a nie neprávom) národ podozrievavý, čo sa prejavilo aj v komentároch pod článkom a na Facebooku. Mnohí sa k tejto ponuke vyjadrovali kriticky, hoci z ich vyjadrení sa zdalo, že si o nej vôbec nič neprečítali a komentujú len na základe nadpisu. Ďalší ju celkom nepochopili a kládli rečnícku otázku, načo im je takáto služba, keď už vo svojom paušále majú neobmedzené volania do Orangeu. Lenže v rámci služby Navzájom zadarmo si môžu telefonovať aj štyria úplne iní ľudia, členovia skupiny, čo je benefit úplne inej úrovne.

Pre úplnosť treba pripomenúť, že Tesco Mobile ponúka pre držiteľov karty Clubcard volania vo vlastnej sieti zadarmo bez ďalších podmienok, čo je tiež veľmi výhodná ponuka, avšak zákaznícka báza oboch operátorov je neporovnateľná. Zatiaľ čo Tesco Mobile malo na konci minulého roka okolo 100 000 zákazníkov, Orange má ich má takmer 2,8 milióna. Nová ponuka tak má šancu zaujať oveľa viac zákazníkov.

Tento článok nie je reklamou na Orange, nedostaneme zaň v redakcii od operátora zaplatené, ani žiadne iné výhody. Článok bol napísaný bol bez toho, aby to operátor inicioval, či o ňom vôbec vedel a jediným účelom bolo vyzdvihnúť zaujímavú službu a pochváliť operátora za veľmi prijateľne stanovené podmienky. Takže v tomto prípade je pochvala Orangeu naozaj namieste a sme zvedaví, či obdobne výhodnú službu, hoci aj v inej oblasti, uvedú aj najväčší konkurenti Orangeu.

1.6.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+