Oficiálne odštartovala startupová súťaž, jedinečná svojho druhu. Pôjde o novú, netradičnú v niektorých prípadoch až o extrémnu formu odprezentovania mladých talentovaných podnikateľov. Klasické startupové súťaže tzv. „pitch eventy“ sú pre verejnosť málo pútavé a nezaujímavé.
Tím organizátorov uviedol: „ Slovo startup pre nás predstavuje slobodu a to nielen pri realizovaní inovatívneho nápadu, ale aj vo vlastnom spôsobe prezentovania sa, keďže to žiaľ konvenčné startupové súťaže neumožňujú, rozhodli sme sa to zmeniť. Chceme dať priestor tým najlepším slovenským startupom odprezentovať ich startupy a zároveň najlepšieho spomedzi nich, podporiť výhrou.“
Spojením najmodernejších technológií a dobrodružných nápadov chcú vytvoriť sériu podujatí, ktoré odprezentujú mladé biznis talenty. Pitchextreme má potenciál ukázať svetu, čo ľudia dokážu v extrémnych podmienkach, čo v podnikateľskom svete znamená každodenné fungovanie. Podujatie bude vysielané on-line v angličtine.
Vybraní finalisti budú zdolávať extrémne záťaže, počas ktorých odprezentujú svoje nápady a to všetko pri prítomnosti kamery. Tieto momenty budú autentické a diváci uvidia reálne momenty a spontánne reakcie súťažiacich. Startupy sa môžu registrovať do 30.9. 2015 na www.pitchextreme.com, kde porota vyberie finalistov. „Vzniknuté videá súťažiacim poskytneme, aby si tieto videá mohli uverejňovať na sociálnych sieťach, a mohli tak súťažiť o divácku cenu, ktorá určí najlepšieho súťažiaceho,“ viedol jeden z organizátorov.
V súťaži sú štyria porotcovia, dvaja z porotcov Andrej Kiska z Credo Ventures a Juraj Vaculík z Aeromobilu už boli predstavení na webovej stránke www.pitchextreme.com a prostredníctvom sociálnych sietí. Tvár tretieho porotcu bude odhalená v priebehu súťaže. Pre finálové kolo je stále jedno voľné porotcovské kreslo, o ktorom rozhodnú diváci. Nomináciu na štvrté porotcovské miesto je možné navrhnúť prostredníctvom fanpage na facebook-u, twitter-i alebo na emailovej adrese: david@pitchextreme.com.Grand finále sa uskutoční vo vyhliadkovej veži UFO, ktorá je ikonickou stavbou a symbolom Bratislavy.
Mediálnym partnerom akcie je MojAndroid.sk