MojAndroid

Spoločnosť Oculus predstavuje novú technológiu s názvom “asynchronous spacewarp.” Doteraz bolo nevyhnutným základom pre hranie vo virtuálnej realite spustenie hry pri 90 snímkoch za sekundu. Vyžadovalo si to samozrejme ten najvýkonnejší hráčsky hardvér. Hlavnou výhodou novej technológie od Oculusu je možnosť spúšťať hry pri frekvencii 45 snímkov za sekundu. To znamená, že virtuálna realita sa posúva aj k hráčom so slabším hardvérom.

oculusrift

Oculus doteraz vyžadoval minimálne model NVIDIA GTX 900 prípadne AMD Radeon 290. S novou technológiou si teraz prídu na svoje aj hráči s ľubovolným modelom NVIDIA 900/1000 série (vrátane NVIDIA GTX 960) alebo alternatívou zo série AMD RX 400. Hráči s výkonnejším hardvérom pravdepodobne novú technológiu nebudú môcť spoznať. Oculus tvrdí, že nejde o plnohodnotnú náhradu, skôr o provizórium pre hráčov, ktorí ešte potrebujú vykonať potrebný upgrade na výkonnejší hardvér. Vývojári teraz musia prispôsobiť hry pre spustenie v oboch snímkových frekvenciách, slabšej a takisto silnejšej. Spoločnosť tiež pripravuje novinku s názvom “Oculus Avatars,” ktorú si budú môcť hráči vyskúšať implementovanú vo svojich hrách už od 6. decembra. V rovnakom dátume bude tiež predstavená nová séria dotykových ovládačov.

Zdroj : engadget.com

12.11.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+