MojAndroid

O2 od 8. apríla plošne spoplatňuje volania na Zákaznícku linku 949. Každé volanie bude spoplatnené jednorazovou sumou 0,13 € za hovor bez ohľadu na jeho dĺžku, samozrejme až po spojení s operátorom. Jednotná cena hovoru platí pre zákazníkov predplatených služieb a zákazníkov platiacich na faktúru. V praxi to znamená, že bezplatné telefonovanie na zákaznícku linku O2 už viac nebude možné, doteraz to operátor umožňoval svojim zákazníkom s fakturovanými službami. Používatelia predplatených kariet a programov O2 Fér s dobíjaním kreditu platili 0,065 €/min. Definitívne plošné spoplatnenie aj pre paušálnych zákazníkov nám potvrdili tiež na infolinke operátora.

Súčasne s touto zmenou však operátor ruší poplatok za službu Kontrola spotreby cez SMS a po novom je tak dostupná pre všetkých bezplatne. Svoju spotrebu si zákazníci môžu skontrolovať odoslaním SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222. Ďalším spôsobom ako mať po ruke informácie o svojej spotrebe, faktúrach či aktívnych službách, je využívanie mobilnej aplikácie Moje O2.

Spojiť sa dá aj bezplatne

Zároveň s plošným spoplatnením linky operátor zdôrazňuje, že svojim zákazníkom poskytuje mnoho iných spôsobov, ktorými ho môžu kontaktovať bezplatne a informáciu získať rýchlo a kvalitne. Uvádza tiež fakt, že v zóne Moje O2 alebo mobilnej aplikácii Moje O2 (pre Android, či iOS) nájdu odpovede na väčšinu svojich otázok. Využiť sa dá aj web chat s O2 Guru na www.o2.sk, ktorý je k dispozícii denne od 8.00 do 24.00 hod., e-mail na centrum zákazníckej starostlivosti, Facebook, alebo bezplatná linka o prenose čísla 0800 02 02 02, kde sa dajú získať informácie o produktoch O2.

Zdroj: O2, tlačová správa 

4.4.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+