MojAndroid

O2 od 8. apríla plošne spoplatňuje volania na Zákaznícku linku 949. Každé volanie bude spoplatnené jednorazovou sumou 0,13 € za hovor bez ohľadu na jeho dĺžku, samozrejme až po spojení s operátorom. Jednotná cena hovoru platí pre zákazníkov predplatených služieb a zákazníkov platiacich na faktúru. V praxi to znamená, že bezplatné telefonovanie na zákaznícku linku O2 už viac nebude možné, doteraz to operátor umožňoval svojim zákazníkom s fakturovanými službami. Používatelia predplatených kariet a programov O2 Fér s dobíjaním kreditu platili 0,065 €/min. Definitívne plošné spoplatnenie aj pre paušálnych zákazníkov nám potvrdili tiež na infolinke operátora.

Súčasne s touto zmenou však operátor ruší poplatok za službu Kontrola spotreby cez SMS a po novom je tak dostupná pre všetkých bezplatne. Svoju spotrebu si zákazníci môžu skontrolovať odoslaním SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222. Ďalším spôsobom ako mať po ruke informácie o svojej spotrebe, faktúrach či aktívnych službách, je využívanie mobilnej aplikácie Moje O2.

Spojiť sa dá aj bezplatne

Zároveň s plošným spoplatnením linky operátor zdôrazňuje, že svojim zákazníkom poskytuje mnoho iných spôsobov, ktorými ho môžu kontaktovať bezplatne a informáciu získať rýchlo a kvalitne. Uvádza tiež fakt, že v zóne Moje O2 alebo mobilnej aplikácii Moje O2 (pre Android, či iOS) nájdu odpovede na väčšinu svojich otázok. Využiť sa dá aj web chat s O2 Guru na www.o2.sk, ktorý je k dispozícii denne od 8.00 do 24.00 hod., e-mail na centrum zákazníckej starostlivosti, Facebook, alebo bezplatná linka o prenose čísla 0800 02 02 02, kde sa dajú získať informácie o produktoch O2.

Zdroj: O2, tlačová správa 

4.4.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

14 odpovedí na “Na zákaznícku linku O2 sa už nebude dať volať zadarmo”

  1. zarobia celkom slusne… ved aj take call centrum su ludia ktorych treba platit aby tym na druhej strane pomohli riesit danu vec a preco si nemozu takto na seba zarabat? ved ako autor spominal stale su bezplatne kanaly ako sa dostak k informaciam alebo riesit problem ;)

    • A ten človek, ktorý celý deň odpisuje na fakebooku, maile atď tam sedí zadara ?
      Ako názor ti rozhodne neberiem, ale mne to pripadá tak, že raz som ich zákazníkom, tak support by mal byť zdarma. A keď na podporu zákazníkom nechcú míňať peniaze, držím im palce aby im užív. základňa vydržala.
      Mne to príde také slovenské – informácie o prenose čísla zadarmo (nalákajme zákazníka), a keď má nejaký problém, má smolu, customer care tu neexistuje.

  2. O2 uz dávno nemá najlacnejšie hovory, skôr naopak, na slovensku sa o2 radi k najdrahšim operatorom, ale ľudia si to doteraz neuvedomili, alebo uvedomili a prechadzaju k inym operatorom a o2 sa snazi zvysit svoje trzby aj tymto sposobom.

    • Počítal si to ?
      Nedávno mi niekto argumentoval, že za xy € dostane 1000 minút, že má lacnejšiu minútu hovoru ako ja. Naozaj, mal pravdu ! Keď som vynásobil 1000 minút v O2, vychádzalo to naozaj viac !
      Ťažko ale bolo tomuto človeku vysvetliť, že paušály sú výhodné, len keď pretelefonuješ X minút, pošlel presne Y smsiek a prenesieš Z dát. Akonáhle prenesieš viac / menej, tá ponuka už zrazu nie je výhodnejšia.
      Na záver som sa spýtal, kolko má dotyčný priemerne mesačne prevolaných minút. Odpoveď ? – 500. A mali sme vymalované.

Pridaj komentár

+