O2 od 8. apríla plošne spoplatňuje volania na Zákaznícku linku 949. Každé volanie bude spoplatnené jednorazovou sumou 0,13 € za hovor bez ohľadu na jeho dĺžku, samozrejme až po spojení s operátorom. Jednotná cena hovoru platí pre zákazníkov predplatených služieb a zákazníkov platiacich na faktúru. V praxi to znamená, že bezplatné telefonovanie na zákaznícku linku O2 už viac nebude možné, doteraz to operátor umožňoval svojim zákazníkom s fakturovanými službami. Používatelia predplatených kariet a programov O2 Fér s dobíjaním kreditu platili 0,065 €/min. Definitívne plošné spoplatnenie aj pre paušálnych zákazníkov nám potvrdili tiež na infolinke operátora.
Súčasne s touto zmenou však operátor ruší poplatok za službu Kontrola spotreby cez SMS a po novom je tak dostupná pre všetkých bezplatne. Svoju spotrebu si zákazníci môžu skontrolovať odoslaním SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222. Ďalším spôsobom ako mať po ruke informácie o svojej spotrebe, faktúrach či aktívnych službách, je využívanie mobilnej aplikácie Moje O2.
Spojiť sa dá aj bezplatne
Zároveň s plošným spoplatnením linky operátor zdôrazňuje, že svojim zákazníkom poskytuje mnoho iných spôsobov, ktorými ho môžu kontaktovať bezplatne a informáciu získať rýchlo a kvalitne. Uvádza tiež fakt, že v zóne Moje O2 alebo mobilnej aplikácii Moje O2 (pre Android, či iOS) nájdu odpovede na väčšinu svojich otázok. Využiť sa dá aj web chat s O2 Guru na www.o2.sk, ktorý je k dispozícii denne od 8.00 do 24.00 hod., e-mail na centrum zákazníckej starostlivosti, Facebook, alebo bezplatná linka o prenose čísla 0800 02 02 02, kde sa dajú získať informácie o produktoch O2.
Zdroj: O2, tlačová správa
Nerozumiem tomu.
Nejaky velky balik penazi na tom urcite nezarobia / neusetria, akurat nahnevaju cast svojich zakaznikov, ktori to vyuzivaju…
zarobia celkom slusne… ved aj take call centrum su ludia ktorych treba platit aby tym na druhej strane pomohli riesit danu vec a preco si nemozu takto na seba zarabat? ved ako autor spominal stale su bezplatne kanaly ako sa dostak k informaciam alebo riesit problem ;)
A ten človek, ktorý celý deň odpisuje na fakebooku, maile atď tam sedí zadara ?
Ako názor ti rozhodne neberiem, ale mne to pripadá tak, že raz som ich zákazníkom, tak support by mal byť zdarma. A keď na podporu zákazníkom nechcú míňať peniaze, držím im palce aby im užív. základňa vydržala.
Mne to príde také slovenské – informácie o prenose čísla zadarmo (nalákajme zákazníka), a keď má nejaký problém, má smolu, customer care tu neexistuje.
Celé zle…
O2 uz dávno nemá najlacnejšie hovory, skôr naopak, na slovensku sa o2 radi k najdrahšim operatorom, ale ľudia si to doteraz neuvedomili, alebo uvedomili a prechadzaju k inym operatorom a o2 sa snazi zvysit svoje trzby aj tymto sposobom.
Počítal si to ?
Nedávno mi niekto argumentoval, že za xy € dostane 1000 minút, že má lacnejšiu minútu hovoru ako ja. Naozaj, mal pravdu ! Keď som vynásobil 1000 minút v O2, vychádzalo to naozaj viac !
Ťažko ale bolo tomuto človeku vysvetliť, že paušály sú výhodné, len keď pretelefonuješ X minút, pošlel presne Y smsiek a prenesieš Z dát. Akonáhle prenesieš viac / menej, tá ponuka už zrazu nie je výhodnejšia.
Na záver som sa spýtal, kolko má dotyčný priemerne mesačne prevolaných minút. Odpoveď ? – 500. A mali sme vymalované.
iny operator maju nielen lacnejsie pausaly ale aj co prevolas to zaplatis, tzv “o2 fer na fakturu”. Mal som o2, teraz som u ineho operatora a myslim si ze volania na zvolene cisla zadarmo, 700mb internet za 1,99 a 0,10€ za minutu je lacnejsie ako 6€ za 500mb a 0,13€ za minutu, alebo sa mylim? Faktury sa mi znizili o 50%-70% a rychlost internetu sa zvysila o 80-90%. Pretoze o2 nevie co je to 3g internet.
Viem a ocenujem ze o2 prinieslo kopec zmien, ale stagnuje, iny sa prisposobuju, o2 nie.
ty si reinkarnovany ja? :D
Internet je vážny dôvod, prečo uvažujem nad odchodom od nich. Ešte by som chcel vedieť, u koho ?
u oranzovych. bezna ponuka v e-shope.
To je akože cena bez viazanosti ?
Ako sa volá konkrétny produkt ?
Diky
Ak si cez ich e-shop vyberies pausal tak si k nemu mozes za 1.99 prikupit internet v mobile start. Napr zoberies sovu 10 v ktorej mas kredit 10€ na volania a sms (napr 100min volania) a 10MB dat, prilplatis 1,99€ a za 11,99€ mas 10€ kredit a 710MB dat. Ak si cislo prenesies tak uplatnis 5€ bonus a mas to za 6,99€ a bez viazanosti…
No pockat ale naprkiklad ja (a vela dalsich) platim len 1€ za 500 MB a volania mierne drahsie ale pointa co je lepsie? 500 MB za 1€ alebo v tvojom pripade 700 MB za 1.99€ ked uz troskarime?
1€ ako bonus za prenos cisla? (6-1)