Chcete sa dozvedieť všetko o mobilnom operátorovi O2 a jeho službách? Tak neváhajte a zavítajte na Microsoft Windows Roadshow 2016 už túto sobotu v Žiline. Modrý mobilný operátor tu bude pripravení zodpovedať vaše otázky a poradiť vám napríklad pri výbere nového smartfónu, výbere služieb, či pri nastavení zariadení, prepojením notebooku s mobilom či USB modemom alebo zálohe dát. Na stánku O2 budú k dispozícii vyškolení pracovníci O2 Guru, ktorí vám radi pomôžu. Pre všetkých zúčastnených si O2 pripravilo aj darčeky a mini súťaže, takže sa máte skutočne na čo tešiť.
O2 na Microsoft Windows Roadshow ale prinesie aj pohodu v podobe O2 zóny. Oddýchnuť si budete môcť na tuli vakoch, kde sa bude dať zároveň dobiť aj váš mobilný telefón či iné gadgety. To všetko na akcii, kde si budete môcť vyskúšať tie najhorúcejšie novinky zo sveta Microsoftu, notebookov a technológií. Chýbať nebudú ani nové smartfóny s Windowsom 10 Mobile. To všetko a ešte viac nájdete na stánku O2.
No nielen to. Priamo na akcii môžete nahliadnuť do najpopulárnejšieho elektromobilu súčastnosti, Tesly Model S, ktorá ponúka technológiami nabitý interiér a výkon, ktorý vás doslova zatlačí do sedadiel. To všetko úplne zadarmo. Stačí sa registrovať a prísť už túto sobotu na Microsoft Windows Roadshow. Začíname o 10:00. Nezabudnite sa registrovať.
o2 ma velmi nahnevalo ked ponuka slova ktore robia radost, objednal som to 26.2. medzitým sedemkrát reklamoval ze to neprislo, stale chcu odo mna vsetky udaje aj ked sa hlasim z aplikacie moje o2, stale mi povedia ze to poslu na preverenie, stale slubia ze preverili a posielaju a nic neprislo….
podla teba hovori o pristupe k zakaznikom dost to ze ocividne mali nejaky problem s odoslanim naramku zadarmo z 3D tlaciarne? akoze, prepac ale neprehanaj tolko. mal si to skusit objednat este raz a hotovo, boze ludia v dnesnej dobe nic ine nevedia iba podavat na vsetko staznosti, hulakat a podobne, namiesto toho aby pochopili ze oukej tak asi bola niekde chyba, nevadi stava sa, skusim to este raz. keby ti neprisiel telefon alebo ja neviem, sim karta fajn, ale naramok zadarmo? cmon..
podla mna to dost hovori o pristupe k zakaznikom.
7 reklamacii tej istej veci s prislubmi ktore neplnia.
ine je povedat:
“mame problem myslime na to ked ho vyriesime odosleme a dame vam vediet.” a updatovat tento status automaticky aj kazdy tyzden.
ale 7 krat slubit:
“preverime a dame vediet” pricom 5 krat sa ani len neozvali a na 6 krat poslali “sorry mali sme problem v priebehu buduceho tyzdna to dostanete” a po dalsom tyzdni a pol zapocata 7 reklamacia s vysledkom “preverime a dame vam vediet.”…
celkovo 13 tyzdnov natahovania koli darceku zadarmo a takomto postupe nehovori nic o pristupe k zakaznikom? je uplne irelevantne ci ide o 700€ telefona lebo vec zadarmo. princip “stojim si za slovom a co slubim to splnim” plati pri vsetkom rovnako. ak neplati, nemas im preco verit predsa….