O2 od 6. februára spúšťa novú bezplatnú linku 0800 02 02 02, kde sa budú môcť zákazníci informovať o prenositeľnosti čísla a produktoch O2. Cieľom bezplatnej linky je podľa operátora vysvetliť skutočnú jednoduchosť prenosu čísla.
„O2 veľkou mierou prispelo k zjednodušeniu procesu prenositeľnosti čísla a výraznému skráteniu lehoty na dnešné 4 pracovné dni. Aj to je dôvod na zriadenie bezplatnej linky na čísle 0800 02 02 02, na ktorej si každý môže overiť, aké rýchle a pohodlné je preniesť si číslo do O2. Číslo totiž patrí zákazníkovi, zbytočné pokuty a poplatky jednoducho nie sú fér a zákazník zistí aj to, že nikam nemusí ísť, všetko spravíme zaňho. Dôkazom je viac ako 635 tisíc prenesených čísiel k nám, “ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
U hovorkyne operátora sme sa zaujímali aj o ďalšie využitie pôvodnej zákazníckej linky 0949 949 949. Táto pôvodná linka samozrejme zostáva naďalej funkčná a obe budú fungovať súbežne. Rozdiel je v tom, že linka 0949 949 949 bude určená pre všeobecné informácie a nová linka špeciálne pre informovanie o prenositeľnosti čísla a súvisiacich produktoch O2. Rozdielom je aj spoplatnenie, zatiaľ čo pôvodná linka 0949 949 949 je bezplatná pre zákazníkov s paušálnymi programami a spoplatnená 6 centami pri volaní z čísla s predplatenou kartou, nová linka je bezplatná pre všetkých zákazníkov.
Zdroj: O2
Skoda, ze O2 je Feeer len ked to vyhovuje im. Po 4 rokoch sme odisli od O2, kedze problemov a zlych skusenosti sa kopilo… prenos jedneho cisla trval 6 pracovnych dni a to druhe prenasali asi 3 tyzdne. Tie 4 dni mozno platia len ked ide cislo k nim.
Ja som ich zakaznik uz asi 5 rokov a tak isto som mal problemy, ale zas ruku na srdce, ktory operator je bezproblemovy?
Tak ci onak maju bezkonkurencne najlepsie ceny, teda pre moje poziadavky urcite :)
su najdrahsim operatorom s najhorsim pokrytim a najlepsou povestou :)
v decembri som si k nim preniesol 4 cisla od orange. mnou pouzivane cislo pojde pekne spat k oranzovym
Pokrytie je ok veď stále majú národný roaming :) ceny najlepšie aspoň na moje potreby a tak isto prístup je celkom ok :)
vela cestujem a najviac na telefone (sukromnom) vyuzivam net a preto tvrdim ze ich pokrytie je zalostne, ak som v narodnom roamingu tak je rychlost pripojenia aka je :(
povacsine ked sa pohybujem mimo miest tak ma O2 iba 2G siet. cize O2 je pre mna nevhodna.
oechcem nikoho obhajovat a ani nikoho nahit, ale su produkty ktore niekomu vyhovuju a inemu nie. O2 som vyskusal a uz aj odchadzam.
ani by som nepovedal,ze su najdrahsim…ja som prenasal teraz takisto do O2 cislo kvoli tomu,ze mi skoncila viazanost v orangei a som chcel mat len internetovy balik + zvysok co prevolam…no nedalo sa …len s nejakou sovou 10 + balik napr 7 eciek takze min by som platil 17€ …no a tak som presiel do o2 a mam balik netu za 8€ 1gb…hoci je to drahsie a biednejsie nez v orangei ale v podstate prve 3 mesiace za 4 € a -5€ za prenos cisla na 30 mesiacov takze neplatim skoro vobec teraz a musim este prevolavat nejake to euro dva co nieje problem ani vela :) …len potom troska som vahal ked volalo retencne z orangeu a dalo ponuku,ze za 1,50€ 50 min do vsetkych sieti + 700mb …ale len na 1,5 roka s viazanostou a chcel som neviazane mat kvoli swanu :)
ano mam to momentalne nastavene tak isto ako ty….
ak si odmyslim tie prve 3 mesiace kedy mas (mam) net za polovicu tak ma vlastne stoji 3€ gigovy net, bez volnej minuty.
ak si prenesiem cislo naspat do orange a zoberiem bez viazanosti sovu 5 + 2GB net tak ta to bude stat 10€. mas raz tolko dat, viac ako raz tak rychly net a 50min.
ak by sa dal dat net k sikovnej volbe bolo by to uplne ine :)
jj zatial to vyhovuje a keby sa dala sikovna volba ako vravis tak by bolo idealne :) …ale podla mna sa o chvilu pohnu vody ked pride swan tak este pockam ako sa pomenia datove balicky lebo budu musiet reagovat na konkurenciu a iste zvysia limity :) …a teoreticky niekedy v jari upravia pausaly zase pre novy rok tak uvidime co sa pomeni u koho :)
prave som poziadal o prenos cisla k orange a dostal som nasledovne :)
sova 10+700MB net +500MB na 6mesiacov. cele za 6,9€ bez viazanosti.
ak v O2 natelefonujem 100min zaplatim za to 13€ + 3€ za 1GB (8-5€bonus) netu. takze aj v takomto “ekonomickom” pausali je tato ponuka od oranzovych vyhodnejsia.
tak ja mam skoro vsetkych kamosov ktorym volam a kamosky v o2 takze tam je po prvej minute zadarmo telefonovanie takze tych 100 min je diskutabilne ako pre koho :) …ked sem tam volam niekde inde :) …az na to ,ze orange ma ovela lepsie pokrytie co sledujem hlavne cestou autobusom inac v mestach ked som vacsinu casu ci uz doma ci na vyske tak s rychlostou a signalom problem nemam….ale ide o to ,ze momentalne v o2 platim viac ako polovicu menej co by som platil v orange :)
Kontaktoval som ich pred Vianocami,a dnes po 45 dňoch sa mi ozvalo retenčné oddelenie… čo už na to povedať…
Retencne uz par mesiacov je obmedzovane. Bud rad, ze sa ti vobec niekto ozval.
O2 hlavne trva prenos cisla 10 pracovnych dni, cim porusuju zakon (4). Ze su povinni zo zakona odskodnit zakaznika slusnou sumou az do vysky 60 eur, maju na haku tiez.
V decembri som prenasal 3 cisla do O2 a 1 cislo z O2 a vzdy to trvalo 4 pracovne dni.
ja tiez, 6.12. cez eshop. 9.12. im boli dorucene zmluvy kurierom. 23.12. som bol preneseny… asi tak :-)
pri prenose cez eshop je lehota vzdy dlhsia. taktiez rovnaky postup je aj pri prenose cez eshop v orange. mas to v tej zmluve jasne napisane ze suhlasis s predlzenim lehoty na prenos. namiesto silnych reci o odskodneni ti odporucam aspon precitat a hlavne POCHOPIT obsah tebou podpisovanych dokundamentov.
asi zle citas zakon a info na webe o2 ty,
lebo O2 jasne pise ze lehota plynie od dna dorucenia dokumentov. navyse asi nevies vobec citat, lebo som pisal ze mnou podpisane dokumenty im boli dorucene 9.12. oni su taki huncuti, kedze si do zmluv dali formulku o tom ze suhlasis s tym ze prenos cisla bude trvat dlhsie. zakon hovori o 4 dnoch. oni teda stavaju zmluvu nad zakon. ja som podpisom sice suhlasil s tym ze prenost potrva dlhsie, to vsak neznamena ze nemam narok na odskodnenie podla zakona.
na ziadne odskodnenie narok nemas mojko aj ked ti hned pukne huavicka od zlosti. musim sa opakovat: namiesto silackych reci sa najprv nauc chapat pisany text. a netvar sa ze ty prave mas nejake pravnicke minimum. nemas. ziadne 4 dni pri prenose cez eshop neplatia. ani v o2 ani v orange a ak by prenos cez eshop mal aj telekom tak ani v telekome. nemozu garantovat ze od datumu kedy ty podpises dokundamenty plynie 4 dnova lehota pretoze ziadost o prenos na spracovanie mozu dostat s oneskorenim. ine je to na predajnych miestach kde je ziadost hned v systeme operatora. tak pozor na puk. huavicka. makovicka.
vyzeras byt nejaky podrazdeny :-) cital si informacie na webe? “Novú kartu Vám jednoducho doručí kuriér a podpísané dokumenty zasa odovzdá za Vás do O2. Keď nám kuriér doručí dokumenty, začíname 4-dňový proces prenosu čísla. ”
Ak si to nepochopil skus viackrat.
nie pipinko , nie som podrazdeny. ty si natvrdly. precitaj si ten zakon ktorym sa ohanas. poriadne. ak dodrzis odporucany postup prides na to ze ak sa podnik a ucastnik dohodnu tak lehota moze byt predlzena. a ty si s podnikom taku dohodu uzatvoril. lehotu najdes v tej ziadosti o prenos alebo zmluve co si podpisal. a vies co? nudis ma. hraj sa na pravnika doma. mozno zoznes obdiv nevedomych. s panom bohom ostavaj.
mas pravdu, ospravedlnujem sa ti a dakujem ti za vysvetlenie a trpezlivost. pipinko ma ale volat nemusis, husy sme spolu nepasli.
píse sa husi.
husi.
husi.
husi.
husi.
husi.
v skole si nedaval pozor? alebo ste to este nebrali?
asi by si ich mal ist radsej past pipinko :-) mozno ti to pojde lepsie ako pravo a nevyzaduje sa pri tom ani gramatika.
prepac, ja nie som rodeny slovak, takze v tomto mam medzery. ospravedlnujem sa.
BTW. tato “nova” linka je len sikovne zamaskovana ZL 949. Takze nic nove.