Keď prednedávnom Nothing na svojom Twitter kanáli zverejnil krátke video, v ktorom sa zakladateľ značky Carl Pei rozprával s Júliou z tímu Nothing’s Content, zamýšľali sa nad otázkou, prečo s týmto doteraz neprišli žiadne iné spoločnosti. Už poznáme odoveď.
Mohlo by vás zaujímať:
Kto čakal nejaké prevratné informácie o novom produkte či funkcii, zrejme bude po odhalení sklamaný. Spoločnosť vo videu, ktoré si celé môžete pozrieť na YouTube, dáva dôraz na svoju komunitu. Práve fanúšikovia sú podľa Carla to, čo robí Nothing výnimočným a dáva im teraz možnosť zapojiť sa ešte viac. Firma rozposlala fanúšikom e-mail s informáciou o štarte The Community Edition Project. O čo ide?
Do you want to design our next product?
Here's everything you need to know about The Community Edition Project 👇 pic.twitter.com/vEPtz2bEhQ
— Nothing (@nothing) March 20, 2024
The Community Edition Project
Firma nabáda talentovaných fanúšikov, aby pomohli spoluvytvárať ultimátnu verziu telefónu (2a). Projekt je rozdelený na štyri etapy a bude prebiehať šesť mesiacov. Výsledkom bude špeciálna verzia telefónu Nothing (2a).
Navrhovať sa bude dizajn, hardvér, tapety i marketing. Na konci projektu budú víťazi pozvaní do Londýna, kde sa zúčastnia slávnostného otvorenia Community Edition a predstavenia svojej práce spolu s oficiálnym uvedení zariadenia na trh.

Výhercovia budú prezentovať svoje návrhy v Londýne
Ak vás ponuka Nothing zaujala, projekt štartuje 26. marca 2024. Od tej doby môžete začať podávať svoje návrhy. Carl a Julia tak vo videu debatovali o možnosti zapojiť do vývoja produktu fanúšikov. Naozaj to iné spoločnosti doteraz nenapadlo? Ak si pamätáte na podobnú výzvu fanúšikov, ktorá aj bola zrealizovaná vo forme komerčne dostupného produktu, dajte nám vedieť v diskusii pod článkom.