MojAndroid

UNIQA prichádza so skvelými novinkami. Jej digitálny servisný nástroj prešiel poriadnou inováciou. Spojilo sa niekoľko predchádzajúcich systémov, ktoré predtým fungovali pred fúziou spoločnosti AXA do UNIQA.

Nový klientsky portál moja UNIQA

Základom toho celého je optimalizácia. Nový klientsky portál bol preto navrhnutý tak, aby naozaj fungoval. To znamená, že bol perfektne optimalizovaný pre zobrazenie na akomkoľvek zariadení. Či už ide o počítače, smartfóny alebo tablety, používateľské prostredie je vždy maximálne prehľadné. Klient sa v ňom vďaka tomu dokáže rýchlo zorientovať a nájsť presne to, čo potrebuje.

moja UNIQA
moja UNIQA | Zdroj: Miroslav Schwamberg

Zjednodušené bolo aj samotné prihlasovanie. Akonáhle je klient overený, pre prihlásenie mu už stačí len zadať svoj PIN alebo heslo. Zaujímavou možnosťou je aj prihlásenie pomocou bankovej identity, ktorá okamžite nastaví status overeného klienta.

Informácie máte neustále poruke. Odkiaľkoľvek

Nový dizajn, funkcie a zjednodušené prihlasovanie môže tearz využívať približne 350 tisíc klientov, ktorí majú v UNIQA takmer 600 tisíc zmlúv o poistení, doplnkovom dôchodkovom poistení, doplnkovom dôchodkovom sporení či investovaní do podielových fondov.

moja UNIQA
moja UNIQA | Zdroj: Miroslav Schwamberg

A keďže je všetko teraz maximálne jednoduché a dostupné pre klientov 24 hodín denne prakticky odkiaľkoľvek, má to samozrejme aj pozitívne dopady na ekológiu, pretože online komunikácia šetrí papier a prírodu. A presne takto by to malo v modernom svete fungovať.

Nový portál moja UNIQA ponúka toto všetko a omnoho viac:

  • prehľad všetkých zmlúv klienta s finančnou skupinou UNIQA na jednom mieste, vrátane už ukončených: poistenie, dôchodky, investície
  • všetky potrebné dokumenty týkajúce sa zmlúv, ako sú kópie zmlúv, ročné výkazy, daňové potvrdenia, zelená karta pre poistenie zodpovednosti za škodu 
  • súhrn transakcií vykonaných na zmluvách
  • vykonanie zmien osobných údajov a kontaktných údajov
  • vykonanie zmeny frekvencie platieb na zmluvách: klient zaplatí platobnou kartou online priamo z moja UNIQA
  • prehľad poistených udalostí z poistných zmlúv: možnosť hlásenia škôd neživotného poistenia a sledovanie procesu likvidácie poistných udalostí, kompletná dokumentácia škody, možnosť komunikácie s likvidátorom škody
  • kontakty na osobného poradcu klienta a na UNIQA
  • ďalšie funkcionality

moja UNIQA ponúka v oblasti poistenia retailové životné a neživotné poistné zmluvy, v dôchodkoch je možné meniť výšku pravidelného príspevku a tiež presúvať finančné prostriedky medzi nimi. V investíciách môže klient požiadať o vyplatenie alebo výmenu investičných certifikátov, zrušiť vyplatenie alebo zmeniť investičnú stratégiu.

moja UNIQA
moja UNIQA | Zdroj: Miroslav Schwamberg

UNIQA plánuje ďalší rozvoj portálu v najbližších mesiacoch. V pláne je doplniť online riešenie vinkulácií alebo prepojiť moja UNIQA aj pre bankové poistné produkty dojednané v partnerských bankách.

Aj napriek tomu, že bolo prostredie maximálne zjednodušené, stále sa môžu nájsť používatelia, ktorí budú potrebovať pomoc v zorientovaní sa. UNIQA myslela aj na toto a priniesla inštruktážne video, v ktorom ukazuje hlavné výhody a novinky portálu moja UNIQA.

3.5.2023

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+