Už aj klienti štvrtého slovenského operátora sa môžu tešiť z aplikácie. A musíme povedať, že sa naozaj vydarila. Ponúka veľmi príjemný, moderný a svieži dizajn a samozrejme nechýbajú všetky dôležité funkcie. Stačí sa prihlásiť prostredníctvom vášho e-mailového účtu a hesla a zrazu máte všetko ako na dlani.
Štvorkári majú v novej aplikácii dokonalý prehľad o svojom volaní a dátovaní priamo v mobile. Bezpečne môžu tiež automatizovať všetky pravidelné operácie, svoje telefónne číslo tak budú mať plne pod kontrolou kdekoľvek sa nachádzajú.
„Z prieskumov nám vyšlo, že kvalitná mobilná aplikácia je niečo, čo našim zákazníkom chýba a čo by uvítali. Aj doteraz mali Štvorkári možnosť spravovať svoje služby pohodlne cez internet prostredníctvom portálu Moja Zóna, podiel návštevníkov toho portálu, ktorí k nemu pristupujú cez mobilné zariadenia však neustále rastie,“
Roland Kyška, riaditeľ 4ky pre marketing a komunikáciu
Všetko ako na dlani
S aplikáciou Moja 4ka môžu Štvorkári jednoducho spravovať aj čísla celej rodiny. Vďaka možnosti správy viacerých čísel sa dajú pridávať alebo mazať dodatočné telefónne čísla a kontrolovať ich spotreba. Umožňuje tiež nastavenie SMS notifikácií platieb či expirácie platobnej karty alebo nastavenie mesačného limitu platieb z karty pre pokojnú a bezpečnú automatizáciu všetkých nudných obslužných činností.
Kompatilibita je zaručená pre smartfóny s operačným systémom Android 5 Lollipop a vyššie a tiež so systémom iOS 8 a novším. Aplikácia je už teraz k dispozícii na stiahnutie z obchodu Google Play.