MojAndroid

Po diaľniciach v Nemecku nejazdia len cestní piráti, ale aj skutoční hrdinovia. Majiteľ automobilu značky Tesla riskoval svoje auto (a aj vlastný život), aby zachránil iného šoféra.

Stalo sa tak, keď 41-ročný Manfred Kick riadil svoj elektromobil Tesla Model S po diaľnici pri Mníchove. Zrazu si všimol, že vedľa neho vodič Volkswagenu jazdí chaoticky. Keď si Kick uvedomil, že vodič je v bezvedomí, tak ho predbehol a pomaly brzdil, až kým obidve vozidlá nezastavili.

kklilvdauu3z9gaav0zs

Vodičovi dal okamžite prvú pomoc, zatiaľ čo ľudia, ktorí zastavili, zavolali záchranku. Muž zrejme utrpel mozgovú mŕtvicu a bol prevezený do nemocnice. Jeho stav je momentálne stabilizovaný.

Škody, ktoré si Kick na svojej Tesle spôsobil, sa vyšplhali až na 10 000 eur. Avšak keď sa o tomto hrdinskom čine dozvedel Elon Musk, okamžite sa na Twitteri ponúkol, že mu náklady na opravu automobilka nahradí.

Tak ako to býva po každej autonehode, nemecká polície vykonáva formálne vyšetrovanie proti hrdinovi Kickovi. Ale podľa policajta, ktorý vyšetruje prípad, udelia Kickovi skôr ocenenie za statočnosť ako pokutu.

Zdroj: Mashable

17.2.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

29 odpovedí na “Majiteľ Tesly obetoval svoje vozidlo, aby zachránil šoféra v bezvedomí”

  1. takze keby to spravil vodic na akomkolvek inom aute, tak by hrdina nebol? ani by o tom nebol clanok. na 1 000 0000 % . akoze v redakcii si myslite, ze ste kompletni? no nie ste. taky product replacement, ze az. ubohe. tesla kolko zaplatila za zverejnenie?

    • To by sme vedeli na takomto webe ohodnotit aj diskuterov, co? :-)

      @martinsagan:disqus citas nas web dlho, tak vies ze sme Teslu testovali a ma aj appku, dokonca sme ju ukazovali na akciach Android Roadshow, ludom sa to paci, preto o tejto teme dalej informujeme.

      A ak sa niekomu clanok nepaci, tak nan NEKLIKAJTE :-)

      My sledujeme hlavne pocet citani a dlzku navstevy, to je rozhoduce, ci sa tejto teme venovat budeme aj nabuduce. Ak ma tento clanok skoro 6-tisic citani a viac ako 500 Likov pod clankom, znamena to ze 6 negativnych komentarov (vacsinou anonym) je presne 0,1% z celkoveho poctu. Preto ak sa vam clanok nepaci, necitajte ho a ak to nebude mat vela citani, prestaneme o tom pisat. Dohoda? :-)

      PS: chapem, ze taketo paradne cisla citani sa nemusia pacit konkurencii a preto sa snazi vyvolavat flame pod nasimi clankami… ;-)

      • 1. K tomu komentu nižšie: “ak sa ti nepáči, tak neklikaj”.Myslím, že som tam jasne a rozumne napísal prečo som to otvoril.

        2.Môžem napísať, že MôjAndroid čítam snáď odkedy vznikol, čo už je pomerne dlhá doba.Páčilo sa mi ako sa to rozdelilo na MôjWindows a Iphone,lebo to nepatrí na stránku o androide a celkovo je to prehladnejšie. Prečo neurobiť niečo podobné aj s elektromobilmi?

        3.”My sledujeme hlavne pocet citani a dlzku navstevy, to je rozhoduce, ci sa tejto teme venovat budeme aj nabuduce. Ak ma tento clanok skoro 6-tisic citani a viac ako 500 Likov ………..” čiže tu ste v podstate napísali,že je úplne jedno, že obsah tohto čĺanku(alebo aj iných) absolutne nesúvisí s androidom hlavne že sa to číta.

        • Zareagujem kratko:
          1. To prepojenie je medzi Tesla a Android appkou, ktoru sme aj testovali.

          2. Ano. Nieco sa chysta ;-)

          3. To som vobec nepovedal. Suvis s temou mobilnych technologii musi byt. Testujeme si vsak takto nove temy (operatori, predajne, data, atd) a potom sa im dalej venujeme alebo nie.

            • Ake vymazanie nevhodnych clankov? O tom predsa nebola nikdy rec. Uz som vysvetlil, preco ich piseme. Je len na citateloch, ci si clanok precitaju. Musime brat do uvahy hlavne tych niekolko desattisic ludi, ktorym tato tema vyhovuje a nepodriadit sa par negativnym reakciam.

              Ak sa budu opakovat stale tieto iste komentare, budeme to mazat. Lebo uz sme vsetko vysvetlili a ak to nechcete pochopit, tak je zbytocna dalsia diskusia.

              • O vymazaní článkov som hovoril, keď ste mi mazali komentár, bola to podmienka k tomu, aby ste ho vymazali, pretože ja som nič neporušil, no Vaše články nezodpovedajú názvu stránky. Čo sa týka tých čísiel, už som Vám povedal, že to máte skreslené, pretože nielen ja, ale určite viac čitateľov sem chodí niekoľkokrát denne, len preto, aby si prečítali nové komentáre. A pár negatívnych reakcií? Ruku na srdce, koľko pozitívnych reakcií je pod týmto článkom? Ja viem len o jednej. Ak si myslíte, že je to dobrý článok a patrí to na túto stránku, stačí si pozrieť komentáre a pochopíte, že asi nie. Rovnako ako článok o histórií Apple. Ten vážne nechápem. A ani sa neskúste obhajovať tým, že Apple nastavil smer dnešných mobilov s Androidom. Ja o tom viem, ale nepatrí to na túto stránku. Raz je to stránka spojená s Androidom, tak s Androidom aj spojená má zostať. A nie sem dávať také blbosti, ktoré s Androidom vôbec nesúvisia. Z tohto článku som sa napríklad nedozvedel nič o Android aplikáciách, či Smartphónoch s Androidom, takže úplne zbytočný článok, ktorý tu nemá čo hľadať

      • Rád by som sa spýtal, čo ak idem na tento článok niekoľkokrát denne, len preto, aby som si prečítal nové komentáre, pretože ten hnoj, čo tu píšete ma nezaujíma? To potom celkom dobre ovplyvňuje tie vaše čísličká nemyslíte? A vážne by ste mali buď to zmeniť názov stránky, alebo sem prestať dávať veci, ktorá s androidom vôbec nesúvisia. Napríklad, čo má obetovanie auta spoločné s nejakou appkou, či android smartphónom? A nie, nejde o žiadne konkurenčné blbosti, ako si myslíte

          • No, čítal som tu aj horšie a nevymazali ste ich. A ak môj komentár porušuje pravidla diskusie, pokojne ho vymažte, no až potom, čo vymažete tie články, ktoré niesú v súlade s nazvom stránky. Pretože tento článok je úplný bulvár a nevyplýva mi z neho nič, čo sa technických vecí týka.

Pridaj komentár

+