Známy kórejský portál ETnews informoval, že ďalšia vlajková loď LG G3 bude nasledovať aktuálny trend a ponúkne odolnosť voči vode a prachu. Schopnosť smartfónov odolávať horším podmienkam než konvenčné zariadenia, využíva už niekoľko významných výrobcov Androidov. Odolnosť voči vode a prachu predstavil Sony vo svojom high-ende už v januári minulého roka. Neskôr nasledoval Samsung Galaxy S4 Active a spomedzi najnovších modelov ponúka vyššiu odolnosť Xperia Z2 ako aj Galaxy S5.
V prípade, že sa informácie potvrdia, LG G3 bude ostatným výrobcom konkurovať aj v tomto smere. Odlišnosti medzi vlajkovými loďami sa tak opäť zúžili, no záujemcovia o vodeodolný smartfón budú mať naopak širší výber pri kúpe nového zariadenia. Čo sa týka ostatných parametrov LG G3, poznáme naozaj len zlomok nakoľko si spoločnosť svoj nový model dobre chráni voči únikom. Podľa toho čo vieme by mal ponúknuť displej s QHD (1440 x 2560) rozlíšením a vylepšený 13 MPx fotoaparát s vylepšenou optickou stabilizáciou podobne, ako LG G Pro 2.
Zdroj: phonearena, ETnews
Takýmto tempom Britex o chvíľu skrachuje, veď prídu o najčastejšie zdôvodnenie zamietnutej reklamácie – oxidáciu :-D
Za to ze ti zoxiduje doska moze tvoja blbost nie Britex.
Pozri sa, keď už sa chceš k tejto téme vyjadrovať, tak skús nasledovné:
– prejdi si trošku web ohľadom servisu Britex a skúsenosťami s ním
– pozri si nejaké fóra s reálnymi situáciami a prepismi komunikácie medzi zákazníkom a servisom v Britexe
– popýtaj sa prípadne vo svojom okolí ľudí, ktorí tam už reklamovali
– a určite sa oboznám i s vyjadreniami súdnych znalcov na tému oxidácia v našich poveternostných podmienkach (pre začiatok skús uja Googla s výrazom “dTest oxidácia”)
Potom to skús nejako v hlave spracovať a následne sa skús k danej veci, o ktorej zjavne nemáš ani poňatia, nejako rozumne vyjadriť, ok? :-)
Aha pan cital diskusie a uz je majster.
Moj zlaty skusim ti to vysvetlit takto aby to aj niekto s tvojou inteligenciou pochopil.
Presli mi rukami stovky reklamacii, ci uz z Britexu, VSPdata, PPI atd.
Z toho ti mozem povedat ze ani jedna nebola nepravom neuznana koli oxidacii. Oproti tomu ich bolo velmi vela uznanych aj takych ktore boli uz zo zaciatku neopodstatnene a nezmysly, len koli tomu aby clovek ziskal tesne pred koncom zaruky vratenie penazi.
Ak by si mal aspon zakladne vedomosti tak by si vedel ze po forach sa nechodia ludia ktorym servis vyhovel chvalit, ale chodia tam vyplakavat idiotkovia podobny tebe.
Tak to skus vo svojej hlave spracovat, aj ked nemyslim ze by sa ti to podarilo.
Škoda reči a času… len jedna prosba – napíš to aj do redakcií veľkých českých spravodajských portálov, ktoré sa danej téme venovali a objasni im, akí sú blbí keď sa venujú niečomu, čo neexistuje.
Určite ti poďakujú a uznajú, akú boli hlúpi ;)
Nikdy si s nicim takym nerobil, nemal ziadne skusenosti, iba si cital a videl a uz si najvacsi pan, ze?
Ked budes niekedy nieco aj robit a budes mat nejake skusenosti tak potom sa vyjadruj. Tomu chapes? Nemas o tom ani ponatia. Iba si nieco cital a videl, to neznamena ze to je tak :D To uz teraz snad chapu aj male deti.
hlupacik ubohy, to ze robis u mobilneho operatora asi znamena,ze budes profesionalny znalec a hned odhalis,ci bola pricina objektivna alebo nie,ze?? :D to sa aj k zakaznikom takto spravas,ked im nukas svoje predrazene sluzby? to musi byt teda, ta dnesna uroven predavacov operatorov.
A dokonca u operátora robím. Hehe. Normálne ty vieš všetko čo mi este povies? Aký ďalší nezmysel?
Som zvedavy, o kolko navysi vodeodolnost cenu, alebo ani nie?