Hoci spoločnosť HTC predstavila svoju vlajkovú loď HTC One na tlačovej konferencii v Londýne s očakávaným začiatkom predaja koncom marca, bola nútená termín posunúť pre problémy s dodávkami súčiastok. Benjamin Ho, nový marketingový šéf spoločnosti dnes pre Wall Street Journal potvrdil, že špeciálne navrhnutý UltraPixel fotoaparát spomalil výrobný proces. “Naši priatelia v médiách sa pýtajú, prečo došlo k oneskoreniu dodávok nového HTC One, či vznikol nedostatok komponentov,” uviedol pán Ho. “Je tam nejaký nedostatok, pretože fotoaparát telefónu bol navrhnutý špeciálne pre nás a jeho výroba nemôže byť zvýšená tak rýchlo.”
V rozhovore ďalej uviedol, že spoločnosť prejde na agresívnejší marketing, čomu nasvedčuje aj nová Twitter kampaň “#theNextBigFlop” a fakt, že HTC ponúkalo svoju vlajkovú loď na demonštračné účely priamo na mieste, kde Samsung predstavil svoj nový Galaxy S4. “Máme veľa noviniek, ale neboli sme dosť hluční”, uviedol Pán Ho. Okrem toho prezradil, že spoločnosť má v pláne zvýšiť rozpočet pre digitálny marketing v porovnaní s minulým rokom až o 250 % a výdavky na tradičný mediálny marketing o 100 %. Nové zmeny sa budú týkať aj zmeny známeho sloganu “quietly brilliant”.
Zdroj: WSJ