MojAndroid

Hoci spoločnosť HTC predstavila svoju vlajkovú loď HTC One na tlačovej konferencii v Londýne s očakávaným začiatkom predaja koncom marca, bola nútená termín posunúť pre problémy s dodávkami súčiastok. Benjamin Ho, nový marketingový šéf spoločnosti dnes pre Wall Street Journal potvrdil, že špeciálne navrhnutý UltraPixel fotoaparát spomalil výrobný proces. “Naši priatelia v médiách sa pýtajú, prečo došlo k oneskoreniu dodávok nového HTC One, či vznikol nedostatok komponentov,” uviedol pán Ho. “Je tam nejaký nedostatok, pretože fotoaparát telefónu bol navrhnutý špeciálne pre nás a jeho výroba nemôže byť zvýšená tak rýchlo.”

 HTC logo

V rozhovore ďalej uviedol, že spoločnosť prejde na agresívnejší marketing, čomu nasvedčuje aj nová Twitter kampaň “#theNextBigFlop” a fakt, že HTC ponúkalo svoju vlajkovú loď na demonštračné účely priamo na mieste, kde Samsung predstavil svoj ​​nový Galaxy S4. “Máme veľa noviniek, ale neboli sme dosť hluční”, uviedol Pán Ho. Okrem toho prezradil, že spoločnosť má v pláne zvýšiť rozpočet pre digitálny marketing v porovnaní s minulým rokom až o 250 % a výdavky na tradičný mediálny marketing o 100 %. Nové zmeny sa budú týkať aj zmeny známeho sloganu “quietly brilliant”.

Zdroj: WSJ

26.3.2013

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+