Najnovšie správy prichádzajúce zo zámoria hovoria o tom, že rady HTC posilní nová marketingová osobnosť. Ide o Paula Goldena, bývalého šéfa marketingu v Samsungu, ktorý stál pri zrode kampaní ako “Next Big Thing” či pri modelovaní modernej značky Samsung Galaxy ako takej. Taiwanská spoločnosť tak konečne posilní svoj najslabší článok, na čo sa vyjadrila aj Cher Wangová, terajšia riaditeľka spoločnosti: “Aby som povedala pravdu, nikdy sme si nemysleli, že je marketing taký dôležitý – čo však nie je moc dobre.” Výrobcovi známej modelovej rady One v minulosti pri vývoji marketingu nepomohla ani spolupráca s osobnosťami ako Robert Downey Jr. či Gary Oldman.
Goldenova úloha v spoločnosti je jasná – pozdvihnúť marketing HTC na vyššiu úroveň a pomôcť mu zvýšiť predajnosť. Svoje skúsenosti a schopnosti môže tento marketingový špecialista dokázať počas 3 mesačnej skúšobnej lehoty, ktorú s HTC podpísal. najpravdepodobnejším scenárom je vytvorenie špeciálnej kampane s osobitým štýlom, ktorý najnovšie zariadenia HTC One skutočne ponúkajú. Čo si však Paul Golden pripraví pre celosvetové médiá zatiaľ nik nevie. Rozhodne sa však tešíme na jeho prvé kroky v spoločnosti a na zveľadenie marketingu, o ktorý sa doteraz HTC zaujímalo len okrajovo.
Zdroj: TheVerge