MojAndroid

Google získal na patentovom úrade nový patent pod názvom “Transportation-Aware Physical Advertising Conversions”, ktorý mu umožní v budúcnosti spustiť službu pre bezplatný alebo veľmi lacný transport online zákazníkov priamo do maloobchodných predajní. Google pre novú službu využíva fakt, že dostať potenciálneho zákazníka k miestu podnikania za účelom predaja môže byť jednou z najťažších úloh pre samotného podnikateľa. Cieľom je teda ponúkať v reklamách možnosť  lacnej dopravy priamo do obchodu.

Google-self-drive_2622220b

Predstavme si, že budeme prezerať internetové stránky a objaví sa reklama na produkt s tlačidlom “Dostať sa do obchodu”. Kliknutím by Googlovský systém zavolal taxík alebo niekedy v budúcnosti poslal automatizovaný automobil, aby vyzdvihol zákazníka a doviezol ho do predajne. Je to však naozaj okresaná predstava a skutočný trik spočíva v tom, správne zacieliť takého zákazníka, ktorý si s veľkou pravdepodobnosťou produkt zakúpi – “Predložený vynález sa týka automatického porovnávania nákladov na dopravu a potenciálny zisk z transakcie pomocou niekoľkých výpočtov v reálnom čase.”, uvádza sa v patente. Vzniknúť má aj nejaká forma aukcií predajcov, čím by sa mohli o zákazníkov uchádzať a súperiť s konkurenciou.

V tomto momente sa však jedná stále o patent. Predajcovia by však mohli mať o taký systém veľký záujem, čo vyplýva z neutíchajúcej snahy dostať zákazníkov práve do svojich predajní. Uvítali by ste aj vy možnosť bezplatnej dopravy do obchodu ? 

Zdroj: theverge

27.1.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+