MojAndroid

Novinky na nástenke Facebooku nie sú generované náhodne – to snáď pochopil každý z nás. Riadi ich algoritmus, ktorý sa však vedenie Facebooku chystá (opäť) zmeniť. Spoločnosť prezradila, že najnovšie sa bude tzv. News Feed zameriavať skôr na zobrazovanie príspevkov od našich rodín a priateľov. V súčasnosti sa totiž Facebook dostatočne venuje skôr príspevkom od rôznych vydavateľstiev či médií. Zaujímavosťou je, že už v apríli minulého roka Facebook znížil dosah vydavateľov či spoločností a tým im pripravil krušné chvíle. Na oplátku však začal poriadne promovať video obsah. Dá sa teda povedať, že používateľom viac podsúva videá – no zároveň vydavateľom akoby “nadiktoval”, že treba tvoriť práve videá. Nástenka s novinkami sa tak plnila postupne videami. Teraz by sa mala postupom času opäť zmeniť na posty od vašich známych, podnecujúc tak ľudí k diskusii.

Viceprezident pre produktový manažment vo Facebooku Adam Mosseri na blogu oznámil, že Facebook chce týmto vyjsť v ústrety svojej 1,9 miliarde používateľov a tvoriť pre každého z nich osobitnú zbierku “príbehov”, nie len zbernicu správ. “Náš úspech je postavený na tom, aby ľudia získali príbehy (informácie), ktoré majú pre nich najväčší význam.”

Nástenka ale bude mať dve priority – zabaviť a informovať. Takto si predstvuje 5 základných hodnôt pre Nástenku: Nemali by obsahovať faloš, spam či senzáciechtivé príbehy, priatelia a rodina sú najdôležitejší, je to platforma pre všetky nápady, vy sami kontrolujete, čo sa objaví vo vašich novinkách, v priebehu času sa to bude vyvíjať. O zmenách vás budeme informovať.

Zdroj: theverge.com

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+