Creative Aurvana In-Ear 2 Plus sú nové slúchadlá spoločnosti Creative, ktoré sú cielené na náročnejšieho koncového zákazníka. Tomu odpovedá aj koncová cena, ktorá sa pohybuje na úrovni 100 eur. Za ne získate výborne a vyvážene hrajúce slúchadlá, ktoré ponúkajú dobrý výkon aj odhlučnenie.

Creative slúchadlá zabalil do prémiového púzdra, ktoré prináša aj nejaké to príslušenstvo navyše. Okrem manuálu v ňom nájdete obal na slúchadla, nadstavce vo veľkosti S, M a L, či adaptér do lietadla a nástroj na čistenie.

Creative Aurvana In-Ear 2 Plus recenzia-4

Konštrukcia a tvar slúchadiel sú až na niektoré detaily veľmi podobné s inými štupľovými slúchadlami. Okrem vymeniteľných nadstavcov sa priamo na slúchadlách nedajú meniť žiadne iné súčasti. Hmotnosť je len 12 gramov, a tak ich pri nosení nebude takmer ani cítiť. Navyše, vďaka mäkkým hypoalergénnym nadstavcom, sadnú do uši pohodlne a pevne. Zároveň zabezpečujú aj výborné odhlučnenie od okolia. Podľa výrobcu eliminuje okolitý hluk až o 95%, čím zabezpečí takmer ničím nerušený odposluch obľúbenej hudby kdekoľvek. Či už sa budete nachádzať na rušnej ulici alebo v lietadle, môžete si byť istí, že po nasadení slúchadiel do uší vás nebudú rušiť.

Creative Aurvana In-Ear 2 Plus recenzia-2

Samotné slúchadlá majú dostatočne dlhý kábel (1,2 m), na ktorom je umiestnený aj posuvný ovládač hlasitosti a tlačidlo pre základné ovládanie hudobného prehrávača (pozastavenie, spustenie, posun skladby), spustenie hlasového vyhľadávania alebo prijatie prichádzajúceho hovoru. Kvalita a citlivosť mikrofónu sú na výbornej úrovni a s dohovorením sa s druhou stranou nebudete mať žiadne problémy. Čo sa týka kvality reprodukcie, tak Creative Aurvana In-Ear 2 Plus patria ku špičke. Aj vďaka káblu z medi s nízkym obsahom kyslíka, či pozlátenému konektoru, ponúkajú dobrý zvukový prednes, ktorý si ale nezakladá len na silných basoch, ako u niektorých modeloch. To je však dobre, pretože, zvuk je tak realistickejší a nie je prebasovaný. Dá sa povedať, že basová zložka tu je zastúpená tak akurát a počuť ju presne tam kde treba. To isté platí aj o ostatných frekvenčných zložkách, ktoré hrajú vyvážene. Slúchadlá si tak dobre rozumejú s väčšinou hudobných žánrov, vrátane rocku, popu, jazzu, či tanečnej hudby.  Po kvalitatívnej aj konštrukčnej stránke tak ide o veľmi podarené slúchadlá.

Creative Aurvana In-Ear 2 Plus recenzia-3

Nakoniec tak už prezradíme len cenu, za ktorú sa Creative Aurvana In-Ear 2 Plus budú predávať. Tá sa má vyšplhať na hranicu až 100 eur, pričom do predaja sa dostanú koncom júna.

18.5.2015