Súčasťou nášho webu je aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Nie vždy sa ale nájde niekto, kto by vám dokázal pomôcť, a tak sme sa rozhodli, že vám pravidelne budeme pomáhať s riešením vašich problémov. Dnes sme sa rozhodli pomôcť používateľovi s prezývkou asder, ktorý má problém so svojim smartfónom Samsung Galaxy S7 Edge.
Používateľ asder sa pýta:
Dobrý deň mam problém zamrzol telefón a po reštarte vypísalo len Downloading Do not turn off target. Neviem čo s tým robiť už je to tak 10 minút.
Odpoveď od Stano36:
Už si riešil podobný problém. Samsung Galaxy S7 edge zamrzol pri aktualizácií na 92%. Vidím že obnova softvéru nepomohla tak ti ostáva iba reklamácia. Cez Smart Switch sa to nedá opraviť?
Odpoveď od mahon:
Udělej v recovery modu wipe data (vše to vymaže) a reboot. Pokud opět nenajede tak vyzkoušej to přeflešnout přes Odin firmwerem tvé distribuce. Mám podezření že je nějak poškozena paměť. Nebo nejlépe to dej do servisu, určitě máš záruku.
Odpovedá Ondrej z MôjAndroid.sk:
Pri týchto situáciách nie je nad čím rozmýšľať – zariadenie treba dať do servisu, inak môžeš viac pokaziť ako opraviť. Zjavne nie je niečo v poriadku s pamäťou, prípadne s aktualizačným balíčkom, ktoré si zariadenie stiahlo. V servise ti nahrajú nový softvér a všetko by malo opäť fungovať.
Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vašim mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!