MojAndroid

Súčasťou nášho webu je aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Nie vždy sa ale nájde niekto, kto by vám dokázal pomôcť, a tak sme sa rozhodli, že vám pravidelne budeme pomáhať s riešením vašich problémov. Dnes sme sa rozhodli pomôcť používateľovi s prezývkou asder, ktorý má problém so svojim smartfónom Samsung Galaxy S7 Edge.

Používateľ asder sa pýta:

Dobrý deň mam problém zamrzol telefón a po reštarte vypísalo len Downloading Do not turn off target. Neviem čo s tým robiť už je to tak 10 minút.

Odpoveď od Stano36:

Už si riešil podobný problém. Samsung Galaxy S7 edge zamrzol pri aktualizácií na 92%. Vidím že obnova softvéru nepomohla tak ti ostáva iba reklamácia. Cez Smart Switch sa to nedá opraviť?

Odpoveď od mahon:

Udělej v recovery modu wipe data (vše to vymaže) a reboot. Pokud opět nenajede tak vyzkoušej to přeflešnout přes Odin firmwerem tvé distribuce. Mám podezření že je nějak poškozena paměť. Nebo nejlépe to dej do servisu, určitě máš záruku.

Odpovedá Ondrej z MôjAndroid.sk:

Pri týchto situáciách nie je nad čím rozmýšľať – zariadenie treba dať do servisu, inak môžeš viac pokaziť ako opraviť. Zjavne nie je niečo v poriadku s pamäťou, prípadne s aktualizačným balíčkom, ktoré si zariadenie stiahlo. V servise ti nahrajú nový softvér a všetko by malo opäť fungovať.

Náš tip
AndroidForum.sk: Aplikácia na nahrávanie hovorov #38

Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vašim mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!

9.4.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

  • KalichVydra

    Do download módu sa telefón zvykne prepnúť len stlačením trojkombinácie tlačidiel. Skús ho vypnúť dlhým stlačením tlačidla na vyp/zap a normálne zapni.

  • Andrej Sekula

    no ja by som to reklamaciu urcite neriesil, zas cakat mesiac na mobil ale tak hej lajk nema moc na vyber, normalne cez odin flashnut firmware a wipe-nut data, v podstate to iste ti spravia aj v servise akurat ze si to mozes sam spravit za 10 minut

    • Pohan

      Presne tak.
      Zo sammobile alebo inej stranky stiahnut firmware a flash cez odin.
      Pokial neni fon v zaruke alebo bol robeny root tak si servis uctuje min.20 eur a niektory nenazranci si este uctuju za “pseudodiagnostiku” 10 e.Napr.v obchodnych centrach.

      OPRAVUJTE SI SMARTY DOMA POKIAL IDE O SOFT CHYBU.

  • ja to nechápem…výrobca robí pol roka aktualizáciu na nový android a aj tak má niejaké chyby…to platí pre všetkých výrobcov…

    • theJeremyOfTheWorld

      asi chcu dobehnut konkurenciu aj cestou, ze si po sebe nebudu sledovat procesy :/

  • tomas

    sammobile.com stiahnut firmware pre sm-935f a postupovat podla navodu .napali cez odin za 5 minut

  • Zoltán Beke

    Cez smart switch. Je tam núdzové obnovenie. Zadáš produkt kód tvojho tel. a stiahneš presnú verziu pre tvoj tel. A pokiaľ viem ukáže ti aj pokyny ako čo máš robiť.

  • Kristián

    Neviem, naco tu trepete o odine, ked lavou zadnou sa to da spravit cez SAMSUNG KIES, co aj odporucam, pravdaze, treba si pamatat, pristupovy gmail a heslo od neho do telefonu, inak neobidete Factory Reset Protection.

+