MojAndroid

S platformou Android Auto je to doslova ako na hojdačke. Na jednu stranu mimoriadne obľúbená platforma motoristov, na druhú stranu tu máme neustále objavujúce sa nové a nové problémy. Spoločnosť Google síce na nej neustále pracuje a stále prináša nové aktualizácie s opravami a novými funkcionalitami, no stále to nie je úplne ono. Rôzne “bugy” sa objavujú pomerne často. Tentokrát na nový problém upozornil portál Autoevolution.

Ak Android Auto u vás vždy fungovalo na výbornú, patríte medzi tých šťastnejších. Niektorí používatelia sa ale pravidelne stretávajú s novými problémami. Ten najnovší sa objavil v decembri minulého roka a vyzerá to tak, že sa začína rozširovať. Používatelia vlastne ani nevedia, čo sa deje.

Problém s najnovšou verziou aplikácie

Do chvíle, kedy si používatelia aktualizovali Android Auto na najnovšiu možnú verziu, to vyzeralo, že všetko beží bez problémov. No teraz sa ich čoraz viac sťažuje na to, že im aplikácia jednoducho spadne. Bežne sa stáva, že sa celá reštartuje počas jazdy pri navigovaní, čo môže byť celkom problém. Ako naschvál sa to môže stať v čase, kedy navigačné pokyny používateľ potrebuje najviac.

Peugeot 3008 Facelift Android Auto
Android Auto

Niektorí používatelia dokonca tvrdia, že Android Auto nevedia spustiť vôbec, pretože sa reštartuje ihneď pri pripojení. Ak sa to stáva aj vám, odporúčame v prvom rade pozrieť sa na kvalitu kábla, pomocou ktorého smartfón prepájate s vozidlom. Často je chyba práve v ňom. Ak nemáte originálny, určite by ste sa mali popozerať po kvalitnom značkovom kábli. Ak ani to nepomôže, bohužiaľ, patríte medzi tých nešťastníkov, o ktorých píšeme v tomto článku.

Riešenie zatiaľ neexistuje

Zdroj uvádza, že problém zatiaľ nemá riešenie. Nefungujú bežné postupy, ako napríklad vymazanie cache v aplikácii či jej kompletné preinštalovanie. Vieme tiež, že najčastejšie sa s problémom ozývajú používatelia Samsung telefónov, no týka sa to aj iných značiek. Samsungy však s Android Auto mali v minulosti problémy.

Mohlo by vás zaujímať:

Vyzerá to tak, že jediným možným riešením je downgrade aplikácie na predchádzajúcu verziu. Tou najnovšou je momentálne 11.3. Ak ešte nemáte platformu aktualizovanú, radíme vám, aby ste tak v najbližších dňoch neurobili. Čo sa týka skúmania situácie, to je zatiaľ len v absolútne ranom štádiu. Spoločnosť Google zbiera informácie od používateľov a snaží sa zistiť, čo presne spôsobuje tento problém.

Náš tip
Technologickým firmám, ktoré pomohli Rusku, hrozí obmedzenie od EÚ
16.2.2024

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+