MojAndroid

Reklamná história spoločnosti HTC je bohatá na zvláštne reklamy, ako je napríklad kampaň Here’s to Change so známym hercom Robertom Downey Jr., kde spojeniu “HTC” priraďujú nové vysvetlenia – ”Hot Tea Catapult”, “Hipster Troll Carwash”, “Happy Telephone Company” a ďalšie. Najnovším počinom je vo svojej podstate paródiou na zdravotnícke výrobky. HTC vyzdvihuje svoj najnovší model HTC One M9, ako liek na “utrpenie spojené s výberom medzi stále rovnakými možnosťami smartfónov” alebo na chorobu “Bi-phonal displeasure disorder”, čo je v jednoduchosti možné preložiť ako nespokojnosť s telefónom.

Podľa HTC existujú dve príčiny vzniku tejto choroby a tými sú SAD a iOS. Skratka SAD znamená Samsung Affective Disorder a známa skratka iOS má význam Irritable Operating System. Ak teda vlastníte HTC One M9, tieto choroby sa u vás neprejavujú a nepotrebujete uvádzaný liek Cellami.

Čo myslíte? Ide o vydarenú reklamu alebo je to len ďalšie zvláštne video od HTC?

https://www.youtube.com/watch?v=F3LBOqXTvM0

Zdroj: Youtube

28.4.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+