MojAndroid

Tak, ako sme avizovali, spoločnosť HTC zverejnila prvú reklamu s názvom “Here’s To Change”, kde v hlavnej úlohe po prvý krát vystupoval Robert Downey Jr., v rámci miliardovej kampane Change. Vo videu môžeme vidieť “Iron Man-a” jeho hereckých kolegov, ako písmenám “HTC” priraďujú nové vysvetlenia – ”Hot Tea Catapult”, “Hipster Troll Carwash”, “Happy Telephone Company” a ďalšie. Reklama však môže odhaľovať aj pripravovaný HTC One Max. Práve výber slovného spojenia ”Humongous Tinfoil Catamaran” (slovo “humongous” je synonymom pre “obrovský” ) nemusí byť náhodné. Vo videu taktiež môžeme vidieť HTC One v neobvyklých rozmeroch.

http://youtu.be/OVE1OcfB1E4

Náš tip
HTC štartuje reklamnú kampaň “Change” za 1 miliardu dolárov.

Zdroj: gsmarena

14.8.2013
  • Tony

    Docela podarená reklama na zviditeľnenie značky(nič iné v tom nehľadajte) a One Max tam nikde nieje, to všetko je obyčajný One.

  • Romeo2006

    No neviem, pre mňa to nebolo vôbec smiešne…

  • hrino

    Nic v zlom, ale reklamy na Samsung narazajuce na iShit su vtipnejsie, trefnejsie a predpokladam, ze aj o dost lacnejsie a hlavne nie su odkazane na zname tvare. Marketing u HTC este musi popracovat :)

    • Tony

      Vidím, že nechápeš zmysel tejto reklamy, vtip je hlavne v tom vymýšľaní názvov a keď si to ľudia zapamätajú, tak budú na FB alebo na iných social. sietiach vymýšľať názvy so začiatočnými písmenami H T C a už je jedno či budú negatívne alebo pozitívne, ide o to aby sa značka dostala do povedomia, síce to ešte nepresvedčí nikoho ku kúpe, ale tie reklamy prídu až neskôr.
      A reklamy Samsungu, urážajúce iPhone sú úplne trápne, ale vidím, že slabší rýpe do silnejšieho a zaujímavé, že Apple to nejako ani nezaujíma. To isté Nokia a Microsoft so svojími neúspešnými Lumiami a Surfacmi. Hlavne keď Samsung machruje s funkciami, ktoré využijem 1x za život, zatiaľ čo lagy pekne skrýva. Stavím sa, že keď SGS4/5 porazí predajmi iPhone tak hneď Samsung prestane robiť tieto reklamy

      • hrino

        Mozno nechapem, ale potom nechapem asi ani vyznam ako pises ty, ze aby sa znacka dostala do povedomia.. Ved su na trhu uz kolko, ak si myslia ze ich ludia nepoznaju tak nech to zabalia a nech robia nieco ine… Ako dat miliardu do propagacie samotnej znacky mi pride naozaj sialene, to mohli zautocit skor lepsou cenou koncovych zariadeni

        • Tony

          Ty vážne nechápeš ;) A to stačí ísť iba pár krokov od domu a nebáť sa otvoriť hubu. No spýtaj sa kamarátov, lepšie kamarátiek ktorý sa nezaujímajú o techniku, aký mobil by si vybrali za 600€. Tipujem, že väčšina iPhone 5 alebo SGS4, One tam bude max. 1x a aj to preháňam. Ono pochop, že HTC nepotrebuje predávať mobily nám, ktorý vadia aj malé blbosti na ich modely, ale ľuďom ktorý nevedia, že vôbec HTC je a že sú to rovnako kvalitné mobily ako Samsungy a iPhony. A zaujímavé, že hovoríš o lepšej cene, tak Samsung si môže dávať miliardy do reklamy ale HTC nie?? Ak sa táto kampaň podarí, tak budú mať väčší zisk ako keby to predávali o 100-200€ nižšie, ani One S alebo 8X za 250€ nie sú predajné hity, narozdiel od takého S4 mini, ktorý je výbavou na tom horšie.

          • hrino

            Praveze HTC je dost zname a vzdy bolo, dokonca sa nahlas hovorilo ze ich prostredie androidu je najvydarenejsie.. Neviem ako ostatni ale u mna je HTC zname rovnako ako Samsung alebo apple prave. A nemyslim si ze ostatne firmy investuju az take velke peniaze do propagacie smartfonov (nie celej firmy)

            • Tony

              Áno možno tak pre ľudí čo sa zaujímajú o mobily, inak väčšina ľudí ani nevie aký je ich high-end a mobil ktorý možno poznajú je asi tak Desire C/X. HTC dáva 1 miliardu na 2 roky, Samsung dáva 10 miliard na 1 rok a Apple dáva 3 miliard na 1 rok, väčšinou sú to smartfóny a tablety, keďže z nich idú najväčšie prachy v dnešnej dobe.

              • hrino

                10 miliard Samsung? Fuha tak to som fakt netusil, potom je miliarda fakt nic oproti tomu :)

                • Tony

                  Dokonca 11 a na výskum 10,6. http://www.mojandroid(.)sk/2013/03/06/preco-je-samsung-jednodkou-trhu-reklama-vyvoj/
                  Odstráň zátvorky.

  • Denis Luke Dávidek

    ako som už písal inde, mne sa tá reklama páči, je to docela podarené video, dúfam, že im investícia do kampane zvýši celkový zisk, z HTC ONE som nadmieru spokojný. ja osobne poznám všetky známejšie značky ako HTC, Samsung, Apple, Huawei,LG, Sony, ZTE, Nokia …., ale stále sa stretávam s ľudmi, ktorý poznajú 1, prípadne 2 značky, trebárs samsung a LG a o HTC ani nevedeli, že čosi také je.

    a BTW. vo videu je len HTC ONE. Podľa mňa isto prídú ďalšie videá a v nich isto bude model ONE MAX. :)

+