MojAndroid

Internet dnes zaplavili správy o chybnom displeji na Samsungu Galaxy S7 edge. Majitelia zo všetkých kútov sveta hlásia problém s ružovým pásikom, ktorý sa objavuje na pravom okraji. Jeho umiestnenie je pritom vo všetkých zaznamenaných prípadoch približne rovnaké, čo naznačuje, že by mohlo ísť o jeden a ten istý problém. Ružový pásik, ktorý sa rozprestiera od spodnej až po vrchnú časť displeja, sa niekedy objavuje natrvalo, inokedy zas sporadicky počas používania. Zdá sa teda, že by mohlo ísť o hardvérový problém.

Prvé prípady chybného displeja sa objavili už začiatkom minulého roka, postupne však ich počet pribúdal. Ako veľmi je tento problém rozšírený môžeme momentálne len veľmi ťažko odhadnúť a zatiaľ nevieme o žiadnych konkrétnych prípadoch výskytu tejto chyby, ktorá by ovplyvnila slovenských používateľov Galaxy S7 edge. Stovky používateľov v zahraničí sa však s touto chybou už stretlo, pričom viacerým z nich opravu v rámci reklamácie neuznali a museli si ju hradiť zo svojho vrecka.

Viacerí majitelia sa s problémom snažili vysporiadať samostatne a prišli na niekoľko trikov, ktoré môžu, ale nemusia pomôcť:

  • Resetujte displej zo servisného menu nastavení. Ten aktivujete tak, ze v dialeri vytočíte číslo *#0*#. Kliknite na Červenú, Zelenú a Modrú pre vyresetovanie jednotlivých pixlov.
  • Niektorí používatelia si všimli, že ružový pásik zmizne po zatlačení na prednu stranu v blízkosti loga Samsung. Toto riešenie sa zdá byť ale iba dočasné.

Zdroj: phandroid

 

24.1.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+