MojAndroid

Internet dnes zaplavili správy o chybnom displeji na Samsungu Galaxy S7 edge. Majitelia zo všetkých kútov sveta hlásia problém s ružovým pásikom, ktorý sa objavuje na pravom okraji. Jeho umiestnenie je pritom vo všetkých zaznamenaných prípadoch približne rovnaké, čo naznačuje, že by mohlo ísť o jeden a ten istý problém. Ružový pásik, ktorý sa rozprestiera od spodnej až po vrchnú časť displeja, sa niekedy objavuje natrvalo, inokedy zas sporadicky počas používania. Zdá sa teda, že by mohlo ísť o hardvérový problém.

Prvé prípady chybného displeja sa objavili už začiatkom minulého roka, postupne však ich počet pribúdal. Ako veľmi je tento problém rozšírený môžeme momentálne len veľmi ťažko odhadnúť a zatiaľ nevieme o žiadnych konkrétnych prípadoch výskytu tejto chyby, ktorá by ovplyvnila slovenských používateľov Galaxy S7 edge. Stovky používateľov v zahraničí sa však s touto chybou už stretlo, pričom viacerým z nich opravu v rámci reklamácie neuznali a museli si ju hradiť zo svojho vrecka.

Viacerí majitelia sa s problémom snažili vysporiadať samostatne a prišli na niekoľko trikov, ktoré môžu, ale nemusia pomôcť:

  • Resetujte displej zo servisného menu nastavení. Ten aktivujete tak, ze v dialeri vytočíte číslo *#0*#. Kliknite na Červenú, Zelenú a Modrú pre vyresetovanie jednotlivých pixlov.
  • Niektorí používatelia si všimli, že ružový pásik zmizne po zatlačení na prednu stranu v blízkosti loga Samsung. Toto riešenie sa zdá byť ale iba dočasné.

Zdroj: phandroid

 

24.1.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

84 odpovedí na “Čoraz viac majiteľov Samsungu Galaxy S7 edge hlási problémy s displejom. Objavuje sa na ňom ružový pásik”

  1. za 800€ čo sa dalo čakať, že bude aj dlho slúžiť? Tá značka je len pre debilov ktorí aj zaplatia toľko len kvôli značke… Za tú cenu 2 telefóny sa dajú kúpiť ktoré sú aj rýchlejšie, a nielen ohnutý displey

  2. lacno vyrobiť, draho predať. Teraz sa to ukazuje. Samsung stratí obrovské množstvo zákazníkov. Aj ja som veru manželke už kúpil Asus Zenfone 3 a nevie si ho vynachváliť, predtým mala Samsung.

  3. Myslel som, že oskúšam niekedy vlajkovú loď Samsungu, ale tieto veci ma odrádzajú…S7 mala len jeden reprák pričom ostatné vlajkové lode iných výrobcov ich majú 2(Sony,HTC)…Taktiež teraz čo vidím displej má problém s ružovým pásikom, a to som videl aj inzerát na bazoši dnes, kde to bolo vidieť na telefóne…Fotoaparát patrí medzi top špičku ale stále nieje taký dobrý, videl som testy kde LG V20 porazila Note 7 v nočnom teste fotografií ( N7 má ten istý fotoaparát ako s7)…Teraz aktualizácie sú stále pomalé, Sony už stihlo aktualizovať 4 telefóny v decembri a teraz získavajú už aj januárové záplaty, pri samsungu ešte len teraz začali dostávať s7čky nougat…
    No ja nwm čo si mám myslieť…za 699€ by aspoň mohli mať lepšiu podporu…

  4. komenty top :D zas som sa slusne pobavil…ludia inak…vy ste slepi?pozrite kolko ludi sa stazuje a vy ten vas ZAZRAK stale budete obhajovat?potom nezabudnite inych uzivatelov inych znaciek oznacovat za ovecky aspon si pekne nakladiete do tlamicky ;) samsung tazi z minulosti a posledny poriadny model bol galaxy s3…odvtedy je to len dolagovana kazova blbost za 700-800 enduro…ale keep going aspon sa budem bavit nadalej ked budem citat taketo clanky a vy sa tu zas budete hadat :D a nebojte sa byval som tiez uzivatel tychto nadupanych zariadeni ale presla ma chut a nervy na bugy a lagy

        • Priznam sa… mam S7 edge… a nechcem zniet ako samsung fanboy lebo to fakt nie som… kazde dva roky vymienam mobil za nejaku vlajkovu lod a nezalezi mi na znacke ak to ma vsetko co chcem (schvalne som nenapisal “potrebujem” lebo to by mi stacil aj P9 Lite ?) … ale mal som aj lacne telefony, u nas doma sme ich mali vseliakych ties dost od 60dolarovych z ciny az po tie najdrahsie… a skusenosti mam take ze sa vie pokazit vsetko… od malickosti na najlacnejsich az po vybuch baterie tych najdrahsich… a takisto to vie byt aj naopak… takze ja som sa uz prestal na toto pozerat ako na relevantne kriterium pre kupu telefonu… ak mi j**ne na zem… je to moja vina… a ak sa nieco pokazi tak je to v zaruke aj lacne aj drahe… takze u mna na tom proste nezalezi…

      • neskusal ale som si isty ze by to moc neporiesilo. v clanku pisu ze ked pritlacis prstom pasik zmizne, sam som na to prisiel tiez ale ked tlak uvolnis pasik je spat co mne logicky pride ako jasna hardwerova chyba a softwarovy reset displeja by podla mna neuspel. A naviac mne sa casom zacal zobrazovat dalsi pasik hned vedla prveho a ten stary uz bol hrubsi. Docital som sa ze u niektorych uzivatelov v kratkom case odisiel dislej uplne. Treba to proste dat reklamovat. Kazdy pisal ze to bez problemov vyreklamuju vymenou displeja. Snad sa v tej nasej krajine tretieho sveta nebudu natahovat, dam vediet ked budem mat telefon spat.

  5. Zdravím. Mám tiež ten istý problém s pásikom. Mobil som kupoval v Prahe a tak som ho tam išiel dat na reklamáciu. Keď som sa pýtal na podpore ci to ma zmysel pozreli sa na to a povedali ze skúsiť to môžem ale asi nemám šancu. Takže oprava 9000 Kč super..

Pridaj komentár

+