MojAndroid

Spoločnosť Orange Slovensko poskytuje najkvalitnejšie odpovede v e-mailovej komunikácii so zákazníkom. Vyplynulo to z prieskumu  spoločnosti MindBridge Consulting, ktorý hodnotí kvalitu e-mailovej komunikácie troch slovenských mobilných operátorov.

MindBridge prieskum leto 2013

Odpovede operátorov sú hodnotené na základe dvoch kľúčových ukazovateľov. Prvým je ECS (Essential Communication Score), ktorý pokrýva rýchlosť odpovedí, korporátne informácie (pozdravenie, meno pracovníka a kontakty na spoločnosť) a vlastný obsah odpovede (či sú poskytnuté všetky požadované informácie). Druhým ukazovateľom je PAS (ProActive Score), ktorý sleduje proaktívnu komunikáciu operátora smerujúcu k predaju alebo vyššej spokojnosti zákazníka.

Priemerná doba, za ktorú Orange zákazníkovi odpovie, je približne 48 hodín, v tomto smere si však všetci traja operátori oproti letu 2012 pohoršili. Orange podľa prieskumu spomedzi slovenských operátorov však odpovedal na otázky zákazníkov najpresnejšie a poskytol im najviac doplňujúcich odpovedí. Potvrdil tak svoje prvenstvo z minulého, zimného prieskumu.

Prieskum prebiehal formou tzv. mystery e-mailingu. Pre účely projektu bolo vytvorených 50 nezávislých e-mailových adries, z ktorých boli zaslané otázky týkajúce sa operátorov, ich produktov, služieb, inovácií, poradenstva, cien a dostupnosti. V prieskume na druhom mieste skončilo O2 a na treťom Telekom. Takýto prieskum, zameraný na kvalitu e-mailovej komunikácie so zákazníkom, realizuje spoločnosť MindBridge Consulting každý polrok a aktuálne sa jednalo o jeho ôsmu vlnu.

Zdroj: Orange, MindBridge.cz

18.6.2013

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+